StormEagle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvem blir tvunget til å gå gravide i Norge (annet enn brukakvinner som tvinges til å være fødemaskiner av sine mulimske menn som sosialistene er så glad i)? Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Om du ikke mener at strukturell eller kulturell tvang eksisterer så har du rett. Men da bruker du et veldig snevert maktbegrep. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Du snakker vel om feminister nå vel? Altså ekstrem feminister? Jeg er enig at det burde ikke være påbudt (så og si) militærtjeneste for menn, og det at likestillingsloven, mer eller mindre sier at den skal bevege seg mot kvinnens favør (les det opp, står det nesten bokstavelig talt!). Cafe late er ålreit, forstår ikke hva surret er her. Pels, tja, jeg er imot den behandlingen dyrene får, men nå blir jo heller ikke kalkun behandlet så godt heller da? Her mener jeg også du har ikke et godt poeng. Kvinnfolk er kompliserte (i mine øyne), men så aldeles herlige, verden hadde vært grå og stygg uten dem Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Seksuelt frustrert much? Føler med deg, men føler ikke for å la det gå utover kvinner ved å lage et så provoserende innlegg som du tydeligvis gjorde! Helt sikkert repost, men må bare føye til dette igjen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå