Hippocleides Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, bare svake menn'sker, slik begge kjønn jo kan være. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, bare svake menn'sker, slik begge kjønn jo kan være. Jeg eier... Slik jeg eier alle menn... enkle...enkle mann... Litt ros, et par oppmuntrende ord og et kyss på kinnet og dere går gjennom ild og vann for oss... MUHAHHAHHAHHAHAHHAHAHA... Kvinnen har alltid vært dere overlegne.. dere har styrke og mot i bøtter og spann, men kvinnelist og fagre ord og dere er fortapt alle mann.. Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Nei, bare svake menn'sker, slik begge kjønn jo kan være. Jeg eier... Slik jeg eier alle menn... enkle...enkle mann... Litt ros, et par oppmuntrende ord og et kyss på kinnet og dere går gjennom ild og vann for oss... MUHAHHAHHAHHAHAHHAHAHA... Kvinnen har alltid vært dere overlegne.. dere har styrke og mot i bøtter og spann, men kvinnelist og fagre ord og dere er fortapt alle mann.. Siterer idioti for ettertiden eventuelt imorgen når dama er edru / kommet ned igjen. EDIT: Kommet ned igjen fra skya si. Endret 19. juni 2011 av Hippocleides 2 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, for Arbeiderpartiet er jo såååååå spesielt. Ingen som stemmer på det partiet i befolkningen. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Ja - du og Gro Harlem Brundtland hadde sikkert vært enig i massevis. Endret 19. juni 2011 av Magnus_L Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Faktisk hadde vi nok det, jeg tenkte meg at jeg var i sentralstyret til Ap når jeg svarte på testen. Makt, makt og mer makt til staten. Der har vi oppskriften. 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Menn begår 90 % av mord i verden, og 99 % av voldtekter. Vold og krig er laget av menn. Fint med selektiv statistikk ikke sannt.... over 90% av hjemmløse er menn, over 95% soldater som blir drept i krig er menn, 4 ganger så mye menn som kvinner tar selvmord, menn lever 5 år kortere enn kvinner, menn er mer enn dobelt så mye utsatt for vold (men alle krisetillbud er alikevel rettet mot kun kvinner), kvinner tar opp og bevilges mye mer helseresurser enn menn på tross av bedre helse og lengere levealder, over 95% av alle arbeidsulykke dødsfall er menn, osv. Jaja.. Størrelse skjønner ikke mange menn seg ikke på likevel... De vet de ikke "strekker" til og kompenserer... Noen må kompensere mer enn andre... Og der viser mannehateren seg ja........ 2 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) over 95% soldater som blir drept i krig er menn, [...], menn er mer enn dobelt så mye utsatt for vold (men alle krisetillbud er alikevel rettet mot kun kvinner), Klart det er slik! Som med alle andre pattedyr, kjemper menn mot hverandre med vold. Overalt i vår biologiske klasse er hannkjønnsindivid aggresive mot hverandre. over 90% av hjemmløse er menn, [...], 4 ganger så mye menn som kvinner tar selvmord, menn lever 5 år kortere enn kvinner, [...], over 95% av alle arbeidsulykke dødsfall er menn, osv. Temaet i tråden var aldri hvem som det er mest synd på. Trådstarter hevdet derimot at kvinner lager langt mer problemer i samfunnet enn menn. menn er mer enn dobelt så mye utsatt for vold (men alle krisetillbud er alikevel rettet mot kun kvinner), Utelukkende på grunn av andre menn. kvinner tar opp og bevilges mye mer helseresurser enn menn på tross av bedre helse og lengere levealder, Noen raske søk på Google var ikke nok til å finne fram til en kilde. Kan du hjelpe meg litt? Jaja.. Størrelse skjønner ikke mange menn seg ikke på likevel... De vet de ikke "strekker" til og kompenserer... Noen må kompensere mer enn andre... Og der viser mannehateren seg ja........ Hun prøver å være morsom -_- Endret 22. juni 2011 av Magnus_L 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kvinner står for mye faenskap i samfunnet. De er noen konservative, egoistiske fitter, som bare vil forby, forby, forby. Kvinner nekter andre kvinner å pule for penger. Kvinner nekter deg å drikke i parken. Kvinner nekter deg å røyke en joint, og å selge dop på Kiwi. Er det ikke på tide at vi samles om å gi egofittekjerringene tilbake med samme mynt? Burde vi ikke stemme for å forby førerkort for damer? Burde vi ikke lage lover som hindrer damer i å få kremjobber? Burde vi ikke stemme for å forby salg av pels, og kaffe latte? Burde vi ikke lage lover som tvang damer til å skuffe dritt og bleier på sykehjem i en 3-4 år, akkurat som de uten hemninger tvinger menn til å være slaver i militæret? Det er for mange steder i samfunnet hvor man får lov til å ta seg til rette på bekostning av andre. La oss begynne å gi dem inn med samme mynt. La oss ta disse kjerringene. Siden de fleste tingene du lister opp ble gjort ulovlig når kvinner såvidt hadde stemmerett tror jeg du tar litt feil. Kvinner tvinger ikke menn til å være slaver i militæret, men GRUNNLOVEN skrevet 100 ÅR før kvinner fikk stemmerett.. Jeg tviler på at du er det, men du høres ut som den typen drittsekk som kommer fra et burkha-land som mener kvinner er eindom og noe annet enn en sex-dukke on baby-fabrikk. SKAM DEG!!! Vi har likestilling og til tross for det er kvinner ikke like mektige som menn i politikken. Du lever tydeligvis i en annet land en jeg gjør! -frank PS: Jeg pleier ikke å fore troll men av og til må man gjør noe dumt noe 2 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Kvinner står for mye faenskap i samfunnet. De er noen konservative, egoistiske fitter, som bare vil forby, forby, forby. Kvinner nekter andre kvinner å pule for penger. Kvinner nekter deg å drikke i parken. Kvinner nekter deg å røyke en joint, og å selge dop på Kiwi. Er det ikke på tide at vi samles om å gi egofittekjerringene tilbake med samme mynt? Burde vi ikke stemme for å forby førerkort for damer? Burde vi ikke lage lover som hindrer damer i å få kremjobber? Burde vi ikke stemme for å forby salg av pels, og kaffe latte? Burde vi ikke lage lover som tvang damer til å skuffe dritt og bleier på sykehjem i en 3-4 år, akkurat som de uten hemninger tvinger menn til å være slaver i militæret? Nei. Det er for mange steder i samfunnet hvor man får lov til å ta seg til rette på bekostning av andre. Ja. La oss begynne å gi dem inn med samme mynt. La oss ta disse kjerringene. Nja.. kanskje om man gjør sånn: La oss begynne å gi dem inn med samme mynt. La oss ta disse kjerringene. Ikke veldig utfyllende svar, men de som svarte før meg har argument tert ganske bra for mine svar allerede. Med mindre jeg leter kan jeg ikke se det ligger noe annet bak denne tråden enn sinne, manglende fakta og muligens en liten dose kvinnehat(?). Edit: Du er inne på noe der du snakker om tvungen førstegangsteneste og jeg kan forsovidt si meg enig i at det ikke er helt rettferdig. Du skriver derimot ting som "egofittekjerringene", "forby salg av pels, og kaffe latte?" og "Kvinner nekter deg å drikke i parken." som er ganske ødleggende for det budskapet det virker som du prøver å få frem. Dette kunne kanskje blitt mye bedre mottatt om du formulerte seg skikkelig, kontrollerte at dine påstander er basert på fakta og ikke svada og la opp til konstruktiv diskusjon. Om det ikke var det var det du prøvde å oppnå hørte jeg noen visdomsord på South Park, her en dag: "No! I'll come up with ideas first and then I can get a little high to reward my self afterwords". Jeg er også mot skjevheter i sammfunnet, men måten du legger dette frem på grenser nesten på kvinnehat. Finenr det litt morsomt at løsningen din på påstanden om at kvinner forbyr alt mulig for menn er å forby ting for kvinner(kaffe latte? jeg og mange andre menn liker kaffe latte). "Et øye for et øye" var noe vikingene holdt på med. Bare noen tanker Faktisk hadde vi nok det, jeg tenkte meg at jeg var i sentralstyret til Ap når jeg svarte på testen. Makt, makt og mer makt til staten. Der har vi oppskriften. Der har vi DLD.. Endret 22. juni 2011 av 2ball_ 3 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) over 90% av hjemmløse er menn, [...], 4 ganger så mye menn som kvinner tar selvmord, menn lever 5 år kortere enn kvinner, [...], over 95% av alle arbeidsulykke dødsfall er menn, osv. Temaet i tråden var aldri hvem som det er mest synd på. Trådstarter hevdet derimot at kvinner lager langt mer problemer i samfunnet enn menn. menn er mer enn dobelt så mye utsatt for vold (men alle krisetillbud er alikevel rettet mot kun kvinner), Utelukkende på grunn av andre menn. 1. Nei vel, så hva var hensikten med din post? 2. Å ja så hvis en gammel etnisk norsk dame blir brutalt banket opp og havner i respirator og med masser av brekte bein og hjerneskade pga at noen etnisk norske ungdummer fannt ut at de ville være gøy å banke opp en tillfeldig forbipasserende så er det helt greit da? For begge var jo hvite.... Og når det bare er hvite som banker andre hvite så er det jo ikke noe synd på offeret.... Endret 22. juni 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 1. Nei vel, så hva var hensikten med din post? At også menn lager mye - etter trådstarter sin definisjon - faenskap i samfunnet. Hvordan kunne du unngå å plukke opp det? 2. Å ja så hvis en gammel etnisk norsk dame blir brutalt banket opp og havner i respirator og med masser av brekte bein og hjerneskade pga at noen etnisk norske ungdummer fannt ut at de ville være gøy å banke opp en tillfeldig forbipasserende så er det helt greit da? For begge var jo hvite.... Og når det bare er hvite som banker andre hvite så er det jo ikke noe synd på offeret.... NEI! Hvor i all verden vil du hen? 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) 1. Nei vel, så hva var hensikten med din post? At også menn lager mye - etter trådstarter sin definisjon - faenskap i samfunnet. Hvordan kunne du unngå å plukke opp det? 2. Å ja så hvis en gammel etnisk norsk dame blir brutalt banket opp og havner i respirator og med masser av brekte bein og hjerneskade pga at noen etnisk norske ungdummer fannt ut at de ville være gøy å banke opp en tillfeldig forbipasserende så er det helt greit da? For begge var jo hvite.... Og når det bare er hvite som banker andre hvite så er det jo ikke noe synd på offeret.... NEI! Hvor i all verden vil du hen? 1. Ja men da var vel det tema i tråden da. Hvis både du og trådstarter har klagd over hvor synd det er på noen. 2. Jeg vil dit at et offer er et offer selv om gjærningspersonen også kan klassifiseres innen samme av en eller annen gruppe som kjønn, kultur, relgion, hudfarge, el. mens du syns hvist at det er helt greit at menn blir utsatt for mye mer vold enn kvinner og alikevel ikke får noe hjelp for det fordi det også er menn som er gjærningspersonen. Så prøv å bytte ut menn og kvinner med svarte og hvite en liten stund i alle dine innlegg og se hva du selv syns om det du skriver. Endret 22. juni 2011 av flesvik Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 2. Jeg vil dit at et offer er et offer selv om gjærningspersonen også kan klassifiseres innen samme av en eller annen gruppe som kjønn, kultur, relgion, hudfarge, el. mens du syns hvist at det er helt greit at menn blir utsatt for mye mer vold enn kvinner og alikevel ikke får noe hjelp for det fordi det også er menn som er gjærningspersonen. Hvis problemstillingen i utgangspunktet var om hvorvidt hvite står for mye faenskap, så er det jo åpenbart at argumentasjonen min er gyldig. Men nok om alt dette: som jeg sa i utgangspunktet, det handlet aldri om hvem det er mest synd på, men hvem som lager problemer. 1. Ja men da var vel det tema i tråden da. Hvis både du og trådstarter har klagd over hvor synd det er på noen. Nei, jeg har ikke klagd over hvor synd det er på noen av kjønnene. Det har ikke trådstarter heller. Og dersom begge deler var sant - hvor er poenget? Problemstillingen tatt opp i førsteposten forblir uansett den samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hmm.. Mener jeg har sett noe av dette før.. Åja, stemmer! http://www.youtube.com/watch?v=T0xoKiH8JJM http://www.MenAreBetterThanWomen.com/ Endret 22. juni 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kvinnekampen på 70 tallet ble muliggjort ved at kvinner OG menn allierte seg om felles mål og verdier som likelønn og like muligheter til utdannelse. Om man mener at det finnes skjevheter andre veien er trikset å finne allierte. Ikke hoppe fem generasjoner tilbake i humanistisk og samfunnsmessig progresjon. Dersom menn tar ut mer foreldrepermisjon (å ta ut foreldrepermisjon svekker ens posisjon i arbeidslivet, uansett kjønn - det er ikke en kvinnegreie) vil det gi mening å snakke om verneplikt/siviltjeneste for begge kjønn. Det er jo snakk om tvungen uteblivelse fra arbeidslivet i begge tilfeller. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det ene er frivillig, men det andre er statsstyrt tvang. Jeg ser ikke sammenhengen. 2 Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det ene er frivillig, men det andre er statsstyrt tvang. Jeg ser ikke sammenhengen. Paret velger å få barn, men biologien tvinger kvinnen til å gå gjennom svangerskap og fødsel (begge har høy risiko og er for mange en stor påkjenning fysisk og psykisk). Skal ikke si at det er identitiske tilfeller av tvang - f.eks. så kan man gjøre om loven slik at førstegangstjeneste tas vekk, men virker usannsynlig at menn vil gjennomføre svangerskap anytime soon . Man er jo også avhengig av at nye barn fødes om samfunnet skal opprettholdes, så det er ikke snakk om valgfrihet i forhold til å få barn heller (på et strukturelt nivå, valgfrihet eksisterer i stor grad på individuelt nivå). Jeg har lite sans for tvungen militærtjeneste, men ikke pga et kjønnsperspektiv. Heller at det pr i dag virker ganske unødvendig når det er mange som ønsker å avtjene militærtjeneste, både menn og kvinner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå