Tabris Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg vet ikke hva som er verst: At folk skriver slike innlegg som TS eller at det faktisk har fått så mange plusser som det har. Er det en overvekt av bitre fjortisgutter på diskusjon.no? 2 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg vet ikke hva som er verst: At folk skriver slike innlegg som TS eller at det faktisk har fått så mange plusser som det har. Er det en overvekt av bitre fjortisgutter på diskusjon.no? Diskusjon.no representerer nok i hvert fall en rekke spesielle og forhåpentligvis små grupperinger i samfunnet. I hvert fall i PRS. 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, jeg har erfart det samme. Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg var i tvil her, men så kom Caffe Latee. Mannen har min stemme. Brenn kvinner brenn. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er for mange steder i samfunnet hvor man får lov til å ta seg til rette på bekostning av andre. La oss begynne å gi dem inn med samme mynt. La oss ta disse kjerringene. De du snakket om er totalitære feminister som ikke på noen som helst måte representerer alle kvinner. Jeg hater dem like mye som deg. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Idiot. Idiot, idiot, idiot. Spørs hvem som er idiot her. Hvordan tror du statistikken med stoffmisbruk går opp dersom man selger narkotika på Kiwi til alle og enhver? Jeg kan love deg at det er like mange menn som ødelegger for dine tanker, som at det er kvinner. Likevel ser jeg bare at du ytrer kvinnehat. DOG, jeg er enig med at likestilling burde gå begge veier. At menn har krav på foreldrerett (i like stor grad som kvinner), tjenesteplikt i militæret på lik linje som menn osv. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det virker paradoksalt i 2011, i et av landene i verden hvor mennesker har størst mulighet til å realisere sine ønsker for sine liv, å sette giret i revers, å skulle hindre frihet for en gruppe mennesker. Poenget her er ikke at det utelukkende er damer som handler egoistisk og bruker andre mennesker til egen fordel, og har en lite generøs innstilling mtp å la andre mennesker ha selvbestemmelsesrett til å fylle egne liv med mening. Poenget er at det fins trekk som er mer uttalte hos enkelte grupper i samfunnet, og i dette innlegget valgte jeg å ta for meg damer. Det er et faktum at kvinner har holdninger som i større grad er autoritære, venstrevridde, kontrollerende, konservative og fascistiske. Kvinner tyr til tåpelige unnskyldninger som at de skal føde barn, som legitim grunn til å frata andre mennesker frihet over egen kropp, og tvinge dem inn til samfunnstjeneste med våpen, barn, frelse og suppekjøkken. Det er et faktum at samfunnet, slik det er skrudd sammen, belønner det å ikke ta hensyn. Om jeg stemmer på et parti som syns det er greit å gi damer som er gravide fyken, så er det ingen gravide damer som vet at jeg har gjort det, eller kan gi meg noen personlige konsekvenser for min antisosiale innstilling. Følgelig er det rasjonelt å bare følge sine egeninteresser i så stor grad som mulig. Man kan jo ikke snakke mennesker til å bytte mening, ved å appellere til sine egne ønsker for hvor mye frihet hver og en bør ha. Damer får jo sin frihet, fullstendig uavhengig av hvor kontrollerende de selv er, da dynamikken i politikken er på denne måten. Er det ikke da snart på tide at man gjør noe med dette? At man får litt gjensidighet inn i balansen? At når damer i stor grad ønsker sentralisme og overstyring, så bruker vi menn denne overstyringen til å ta fra kvinner rettigheter? Når de putter menn inn i millitæret, så putter vi dem til å vaske dasser, tørke rumper og oppkast og gi medisiner til eldre som er stuet bort for å dø på sykehjem? Vi kunne sagt det samme om religiøse som ikke er villige til å gi frihet fra religion til de ikke-religiøse som er villige til å gå med på religionsfrihet. I samfunnet idag vinner de kyniske, fascistene, de som tråkker på andre. Få, men ikke gi frihet igjen. 3 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Idiot. Idiot, idiot, idiot. Spørs hvem som er idiot her. Hvordan tror du statistikken med stoffmisbruk går opp dersom man selger narkotika på Kiwi til alle og enhver? Lite. Stoffmisbruk er nærere knyttet til psykisk sykdom, og psykisk sykdom får man ikke forhindret ved å nekte fritt utsalg av stoff. Hvordan tror du statistikken med stoffmisbruk ble påvirket av liberalisering, etter at man gikk inn for en mer liberal linje i portugal? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Menn begår 90 % av mord i verden, og 99 % av voldtekter. Vold og krig er laget av menn. 1 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Det virker paradoksalt i 2011, i et av landene i verden hvor mennesker har størst mulighet til å realisere sine ønsker for sine liv, å sette giret i revers, å skulle hindre frihet for en gruppe mennesker. Poenget her er ikke at det utelukkende er damer som handler egoistisk og bruker andre mennesker til egen fordel, og har en lite generøs innstilling mtp å la andre mennesker ha selvbestemmelsesrett til å fylle egne liv med mening. Poenget er at det fins trekk som er mer uttalte hos enkelte grupper i samfunnet, og i dette innlegget valgte jeg å ta for meg damer. Det er et faktum at kvinner har holdninger som i større grad er autoritære, venstrevridde, kontrollerende, konservative og fascistiske. Kvinner tyr til tåpelige unnskyldninger som at de skal føde barn, som legitim grunn til å frata andre mennesker frihet over egen kropp, og tvinge dem inn til samfunnstjeneste med våpen, barn, frelse og suppekjøkken. Det er et faktum at samfunnet, slik det er skrudd sammen, belønner det å ikke ta hensyn. Om jeg stemmer på et parti som syns det er greit å gi damer som er gravide fyken, så er det ingen gravide damer som vet at jeg har gjort det, eller kan gi meg noen personlige konsekvenser for min antisosiale innstilling. Det var da ikke kvinner som etablerte tvungen militærtjeneste, og det blir litt latterlig å legge all skyld på dem for det. I tillegg er det et flertall menn på Stortinget fremdeles, så menn må jo ta like mye av skylden for at det fremdeles blir opprettholdt. For øvrig så er du og alle de som ga kvalitetspoeng til førsteinnlegget ditt patetiske. Endret 19. juni 2011 av Invisible_Elf 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Og din mening er at kun kvinner står bak det at det ikke er lov å selge dop på Kiwi? Latterlig. Menn står for enda mer elendighet i verden enn det kvinner gjør, det er bare å se på historien og maktpersoner. 1 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Menn begår 90 % av mord i verden, og 99 % av voldtekter. Vold og krig er laget av menn. Kvinner begår 100% av falske voldtektsanmeldelser, og menn begår 90% av ALT annet i verden (bortsett fra å føde barn og amme). Hvorfor? Fordi men KAN, mens kvinner sitter på den feite deigræva si og venter på neste barne-kull. Har dere sett hvem som kommer på NAV sine jobbsøkerkurs? Riktig, 99% hjemmeværende mødre. 2 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det var da ikke kvinner som etablerte tvungen militærtjeneste, og det blir litt latterlig å legge all skyld på dem for det. Legger ikke ALL skyld på damer for dette, det er de over vernepliktig alder som bruker de yngre. Men det er et faktum at damer er mer redebyggende og konservative, og at de derfor er et større hinder for personlig frihet. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tenk å være så lite mann at man må legge skylden på en kvinne... Priceless 5 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tenk å være så lite mann at man må legge skylden på en kvinne... Priceless Fordi kvinner er mindre enn menn og da er mannen skikkelig liten når han legger skylden på dem, mener du? ooops! 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jaja, med alt hatet som er på politikk forumet, mot brune mennesker, mot svarte mennesker, mot jøder, var det vel bare et tidsspørsmål før kvinnehaterne kom på banen også. Hele dette forumet har bare blitt et sted for hatere å slenge ut troll poster. 8 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jaja, med alt hatet som er på politikk forumet, mot brune mennesker, mot svarte mennesker, mot jøder, var det vel bare et tidsspørsmål før kvinnehaterne kom på banen også. Rart hvordan man ser alt mulig og finner alt mulig bare man leter godt nok... Jeg har sett fint lite har mot brune og svarte, kanskje litt mot jøder og enda litt mer mot politikk... Men hallo... du tar jo helt av her Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Fordi kvinner er mindre enn menn og da er mannen skikkelig liten når han legger skylden på dem, mener du? ooops! Hva har du røyka for noe?? Vi snakker jo ikke fysisk størrelse her.. Jaja.. Størrelse skjønner ikke mange menn seg ikke på likevel... De vet de ikke "strekker" til og kompenserer... Noen må kompensere mer enn andre... EDIT: wtf: en del av teksten forsvant.. så det nå... korrigert Endret 19. juni 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Woo-hoo, godt forsøk! Den rodde du iland da, skal vi ikke bare si det? (nei) Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Den rodde du iland da, skal vi ikke bare si det? (nei) Så hvordan forklarer du den manglende evnen hos noen menn til å ta ansvar for sin egen skjebne da?? Dinglet litt for lenge i skjørtene på mor kanskje?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå