Gå til innhold

Stemme kvinner til helvete!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig enig med deg Nihilist, kvinner er venstrevridde autoritære og hyklerske, menn i Norge er også dette, men til en litt mindre grad. Jeg er ikke enig i hva man burde gjøre med dette, noe det sikkert ikke er. Med mindre man begynner med politikk, frihet og filosofi som fag fra barneskolen hvor jenter også kan lære at alt ikke går rundt dem og kanskje kan få bedre innsikt i samfunnet.

Endret av Zaftig
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke noe negativt i å lage regler mot å selge dop på Kiwi...

Nei, du ser vel ikke noe negativt i å fyre oppunder illegal økonomi, smugling, svart arbeid, vold og mafiavirksomhet.

Hvordan tror du det gikk med mafiaen når USA fjernet forbudet mot alkohol? Tror du de var happy over å bli utkonkurrert av lovlige liquor stores?

Idiot. Idiot, idiot, idiot.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hehe.. Litt aggressivt innlegg fra Nihilist1 her, men jeg kan se hvor han kommer fra. Det er spesielt interessant hvordan kvinner ikke har hatt noe tilsvarende til førstegangstjeneste inntil nylig. Det er også merkelig hvordan man kan pålegge bedrifter å gi kvinner kremjobber.

• Liker 4
Lenke til kommentar

@AHP3475 Har du hakekorset som avatar? Mulig jeg tar feil, men jeg har fått for meg at det er mot reglene på forumet.

For å være litt on topic:

Likestillingen har gått så langt at den har vippet over på andre siden. Dette er et problem, men å gå så langt som å nekte kvinner å kjøre bil o.l blir feil (regner egentlig med at det ikke var helt seriøst)

Lenke til kommentar

@AHP3475 Har du hakekorset som avatar? Mulig jeg tar feil, men jeg har fått for meg at det er mot reglene på forumet.

For å være litt on topic:

Likestillingen har gått så langt at den har vippet over på andre siden. Dette er et problem, men å gå så langt som å nekte kvinner å kjøre bil o.l blir feil (regner egentlig med at det ikke var helt seriøst)

Finner ikke noe konkret som forbyr det, og det er også en del av noe annet. Men det ser egentlig ikke helt bra ut. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...