Populært innlegg Nihilist1 Skrevet 18. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2011 Kvinner står for mye faenskap i samfunnet. De er noen konservative, egoistiske fitter, som bare vil forby, forby, forby. Kvinner nekter andre kvinner å pule for penger. Kvinner nekter deg å drikke i parken. Kvinner nekter deg å røyke en joint, og å selge dop på Kiwi. Er det ikke på tide at vi samles om å gi egofittekjerringene tilbake med samme mynt? Burde vi ikke stemme for å forby førerkort for damer? Burde vi ikke lage lover som hindrer damer i å få kremjobber? Burde vi ikke stemme for å forby salg av pels, og kaffe latte? Burde vi ikke lage lover som tvang damer til å skuffe dritt og bleier på sykehjem i en 3-4 år, akkurat som de uten hemninger tvinger menn til å være slaver i militæret? Det er for mange steder i samfunnet hvor man får lov til å ta seg til rette på bekostning av andre. La oss begynne å gi dem inn med samme mynt. La oss ta disse kjerringene. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 18. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2011 Menn står også for mye faenskap i samfunnet. De er noen konservative, egoistiske p*kker, som også bare vil forby, forby, forby. Menn nekter også andre kvinner å pule for penger. Menn nekter deg å drikke i parken. Menn nekter deg å røyke en joint, og å selge dop på Kiwi. Jeg ser bare ikke poenget ditt. Menn står også for en "faenskap" (som du kalte det) i samfunnet. Jeg ser heller ikke noe negativt i å lage regler mot å selge dop på Kiwi... 24 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Well, en kan jo se til land der kvinner undertrykkes, feks Afghanistan... Frister ikke særlig. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Jeg er veldig enig med deg Nihilist, kvinner er venstrevridde autoritære og hyklerske, menn i Norge er også dette, men til en litt mindre grad. Jeg er ikke enig i hva man burde gjøre med dette, noe det sikkert ikke er. Med mindre man begynner med politikk, frihet og filosofi som fag fra barneskolen hvor jenter også kan lære at alt ikke går rundt dem og kanskje kan få bedre innsikt i samfunnet. Endret 18. juni 2011 av Zaftig 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Kvinner er styrt av følelser og jeg blir aldri skremt av politi kvinnfolk. Jeg ser ned på¨dem både fysisk (1.90) men også i ordenes rette forstand. 8 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg ser heller ikke noe negativt i å lage regler mot å selge dop på Kiwi... Nei, du ser vel ikke noe negativt i å fyre oppunder illegal økonomi, smugling, svart arbeid, vold og mafiavirksomhet. Hvordan tror du det gikk med mafiaen når USA fjernet forbudet mot alkohol? Tror du de var happy over å bli utkonkurrert av lovlige liquor stores? Idiot. Idiot, idiot, idiot. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Snakker om deg selv nå? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hehe.. Litt aggressivt innlegg fra Nihilist1 her, men jeg kan se hvor han kommer fra. Det er spesielt interessant hvordan kvinner ikke har hatt noe tilsvarende til førstegangstjeneste inntil nylig. Det er også merkelig hvordan man kan pålegge bedrifter å gi kvinner kremjobber. 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Tråden har blitt flyttet til Oppslagstavlen da den ikke oppfylte hovedkategoriens krav.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Burde vi ikke stemme for å forby salg av pels [...]? Det er stort sett kun kvinner som engasjerer seg i forby dette. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 La det intetkjønnet være, kun ute etter tommelhorer jo :S Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Er kvinner konservative? Ikke mitt inntrykk, men isåfall er det jo flott. Og hvorfor skal hverken menn eller kvinner være slaver? Kan ikke alle være fri og velge om de vil ta førstegangstjeneste selv? Saudi-Arabia er vel et flott land, dømt etter TS innlegg. 2 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 @AHP3475 Har du hakekorset som avatar? Mulig jeg tar feil, men jeg har fått for meg at det er mot reglene på forumet. For å være litt on topic: Likestillingen har gått så langt at den har vippet over på andre siden. Dette er et problem, men å gå så langt som å nekte kvinner å kjøre bil o.l blir feil (regner egentlig med at det ikke var helt seriøst) Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kvinner er i verden kun for at vi skal skape en familie osv., de er ikke for noe annet! 2 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) her kan vi ta lærdom fra den store filosofen snoop doggy dogg: women ain't nothing but bitches and hoe's Endret 19. juni 2011 av supercz 3 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 her kan vi ta lærdom fra den store filosofen snoop doggy dogg: women ain't nothing but bitches and hoe's Jeg sa det før deg, se oppe! Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 @AHP3475 Har du hakekorset som avatar? Mulig jeg tar feil, men jeg har fått for meg at det er mot reglene på forumet. For å være litt on topic: Likestillingen har gått så langt at den har vippet over på andre siden. Dette er et problem, men å gå så langt som å nekte kvinner å kjøre bil o.l blir feil (regner egentlig med at det ikke var helt seriøst) Finner ikke noe konkret som forbyr det, og det er også en del av noe annet. Men det ser egentlig ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 her kan vi ta lærdom fra den store filosofen snoop doggy dogg: women ain't nothing but bitches and hoe's Jeg sa det før deg, se oppe! det ække det samma Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ville personlig ha begynt med å utslette 80% av befolkningen over en kam, kanskje tilogmed mer. Folk er avskylige. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Wow. Her var det mye seksuell frustrasjon. Trådstarter hadde hatt godt av å få seg no, men med den holdningen skal det holde hardt ... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå