Gå til innhold

Fjerne muligheten for å gi pluss til innlegg i Off topic delen av foumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det intet annet enn "se hvor mange plusser jeg har" og er en totalt ubrukelig funksjon, slik det ble forutsagt(Henviser her til profil, ikke muligheten til å sortere etter plusser i f.eks. Snedige Spørsmål og andre lignende giantiske topics).

 

Ja, hvis ikke pluss i OT telles hadde det vist hvem som postet de beste postene.

 

Det du/dere vil fram til er retningslinjer angående plussing, slik at man kun kan gi pluss til poster man synes er innsiktsfulle eller hjelpsomme. På den måten kan man bare plusse de gode innleggene i OT og ikke plusse de dårlige innleggene både i og utenfor OT. Hvordan dette skal bli opprettholdt aner jeg overhodet ikke.

Lenke til kommentar

Som hva da? Å sammenligne hvem som er best?

Å vise hvem som faktisk klarer å dytte inn ting som gir mening og innhold, i postene sine i de respektive kategoriene. Nå er det intet annet enn "se hvor mange plusser jeg har" og er en totalt ubrukelig funksjon, slik det ble forutsagt(Henviser her til profil, ikke muligheten til å sortere etter plusser i f.eks. Snedige Spørsmål og andre lignende giantiske topics).

 

Feil forum hvis det er det du er ute etter.

Lenke til kommentar

Det du/dere vil fram til er retningslinjer angående plussing, slik at man kun kan gi pluss til poster man synes er innsiktsfulle eller hjelpsomme.

De stedene jeg "henger" på forumet utfyller den sin oppgave uten folk som spammer pluss-knappen, så nei. Uansett kan disse meget raskt fjernes med en begrensning på antall plusser per dag om ønskelig.

 

Feil forum hvis det er det du er ute etter.

Saklig.

Lenke til kommentar
De stedene jeg "henger" på forumet utfyller den sin oppgave uten folk som spammer pluss-knappen, så nei.

 

Så "de stedene" du "henger" på forumet bruker plussefunksjonen rett og sofistikert, men i Off-Topic bruker de den for mye og dermed feil?

 

Nei.

 

La meg dra inn et sitat til fra en forumveileder:

 

Noen kan mene at det som står i en telletråd er fornuftig, så er det da opp til den personen å gi + eller ikke.

Dette er noe den enkelte brukeren bestemmer selv, det er fritt frem for å gi + til hva man vil ut ifra de kritieriene man selv bestemmer.

 

Man kan plusse akkurat hva man vil akkurat så mye man vil uansett hva innholdet av posten er.

 

Uansett kan disse meget raskt fjernes med en begrensning på antall plusser per dag om ønskelig.

 

Det er jeg helt enig i og det har jeg vært helt siden noen skrev det et par dager etter at plussesystemet kom inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner poenget, og kan forsåvidt støtte argumentasjonen din delvis, men som sagt av andre her så finnes det jo offtopic-poster i alle kategoriene som får plusser.

 

Etter min mening kan det bare være slik det er. En kjenner etter hvert igjen de som poster, og vet hvem som er "skikkelige" og ikke.

 

Eventuelt det på profilen vises hvor mange plusser du har i hvilken kategori, selv om det kanskje ikke hjelper veldig mye det heller, men en ser i alle fall hvor en har fått store deler av plussene, noe som vil tilsi at en kanskje har peiling på temaet. Dette er dog kanskje et ork å implementere.

 

Edit: skrivefeiler

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Uansett kan disse meget raskt fjernes med en begrensning på antall plusser per dag om ønskelig.

Dette er tydeligvis allerede aktivert, men ingen jeg har spurt vet nøyaktig hvor mange plusser du kan gi og hvor lenge denne grensen gjelder. Flere brukere i Offtopic (big surprise) har meldt ifra om denne begrensningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...