Gå til innhold

[Løst] hvilken paintball-markør anbefales?

sebbi311

Anbefalte innlegg

HEI,

Jeg har spillt Paintball en gang og har tatt for meg å spille mer i framtiden. Siden noen venner av meg allerede har kjøpt markør fikk jeg også lyst til å kjøpe, men jeg er uerfaren i den saken..

Derfor spør jeg hvilken markør dere ville ha kjøpt eller anbefalt for en uerfaren spiller:

har tenkt å bruke 2000 til 4000 på markøren(kanskje 5000 for starter-pack)

-kulene skal gå så rett som mulig for denne prisklassen. får man enkelt tak i drivstoff/gass eller alternative? skal kunne velge mellom full-auto og semi-autoeller hva det kalles. :p

kanskje noen kan anbefale sider der det er trygt å kjøpe den markøren?

en markør jeg har tenkt mye på er Tippmann X7 Phenom, er den til å anbefale???

Takk på forhånd,

MVH Sebbi311

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du interessert i scenario markør? Scenario markører synes jeg er ganske stilige, da de likner på ekte våpen.

Jeg selger en veldig god og solid scenario markør som er helt ny og forsatt i plasten. Den har både semi, burst og full auto. Hvis du er interessert, send meg en PM.

Drivstoffet man bruker er enten luft eller CO2 (karbondioksid). Luft er gratis å fylle, og du får tak i det hos paintball-butikker eller der du spiller (det er alltid noen som har med seg 10-15L dykkertank hvor det spilles paintball, så man får alltid fylt).

CO2 koster dessverre penger å fylle. For noen dager siden betalte jeg 32,- for fylling av CO2.

Men det er anbefalt at du bruker luft som drivstoff.

Etter hva jeg har lest så har ikke X7 Phenom bedre accuracy enn Tippmann 98 (som koster fra 1200-2000,- avhengi av modell).

Så du kan kjøpe nytt løp (det selger jeg derimot, send PM hvis du er interessert), da skyter du mer nøyaktig.

X7 Phenom er nokså tung og svær, og da anbefaler jeg deg å skaffe en remote slik at du kan ha luft/CO2 tanken på ryggen slik at den ikke blir tyngre enn den er.

Ellers noen pros and cons:

+ Raskere bolt-cycle (Skyter raskere)

+ Cyclone Feed (Mater ball raskere)

+ Utseende

+ Lettere vedlikehold

- Tung og svær

- Relativ lik A5

- Dyr

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...