NeEeO Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Heeii!! Nåå gidder jeg ikke dette mer..jeg skal installere java, men det går ikkkeeeeeeee(har prøvd tusen ganger nå.) ..skal installere på linux mint. så på instuksjoner på både java siden og youtube, men hver gang jeg skriver CD /home/Brukernavn/java ..står det at den ikke finner mappen , når orker jeg ikke mer !! Kan noen hjelpe meg over TW, PM meg så sender jeg pass og ID. Endret 22. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Java skal allerede være installert i mint, hvis ikke søk etter pakken som heter sun-java6-plugin i synaptic. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Oja, da så..men kan du hjelpe meg med å installere minecraft? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Trådstarter, fint om du endrar emnetittelen til noko forståeleg. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Glem det løst..sorry var sinna den tida jeg lagde emne titlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå