Gjest Slettet+129837 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 hei. jeg har prøvd å lete etter den korrekte seksjonen for å poste dette, men jeg klarte ikke det... Jeg har en Stasjonær-PC som jeg har nettop formatert, den har 2 hardisker. Etter at jeg har formartert den første og laget brukenavn og sånt, den restarta, og nå, alt den gjør er å restarte seg selv før den begynner å boote fra hardisken. Jeg skjekket at den hardisken var glo-varm (veldig varm, jeg kan ikke holde hånda mi på den i mer enn 3 secunder). jeg trodde hardisken var død, så jeg byttet til den andre hardisken. Og nå er det samme problem igjen.... Den restarter før den viser logon screen. jeg har prøvd å bytte RAM, bytte bios battery, rette på bios setup (optimal default, og Fail-safe defaults). ingen av de har har hjulpet.. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 kommer du i det heletatt igang med å boote OS? mao ser du windows logoen? vennligst beskriv hendelsesforløpet slik du ser det på skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) kommer du i det heletatt igang med å boote OS? mao ser du windows logoen? vennligst beskriv hendelsesforløpet slik du ser det på skjermen. jeg fant problemet, og nei, den viser ikke windows logon heller. Problemet ble vist at 2 av sata portene er "korupte" hvis jeg kobler til dem så sitter pc seg fast i en restart loop når den prøver å lese hardisken. Pluss at en av sata kablene er ødelagt... Endret 19. juni 2011 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå