burger`n Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 I 3 år, siden sist reinstall har alt fungert knirkefritt. Jeg har hatt gående to aktive emuleringer av CD/DVD-ROM gjennom Power-ISO hvor det lå programvare i et av de. Jeg klikket "løs ut" for å kunne slette ISO-filen som lå i emuleringen. Ingenting skjedde så av en eller annen grunn dobbelklikket jeg på den. Etter to sek slo alt seg av, inkl HDDene. Ingen blåskjermer eller noe. Deretter begynte Windows å loade, men etter to sek fikk jeg blåskjerm og den rebootet. Deretter får jeg opp alternativet å starte i Sikkerhetsmodus. Selv ikke dette hjelper. Når PC er på vei inn i sikker modus rebooter den. Blåskjermen får jeg ikke sett pga den forsvinner etter et millisekund. Har en mistanke om at det er Power-Iso eller emuleringen som kødder det hele til. Jeg kjører...eh, kjørte Win XP. Noen som har forslag til hva jeg kan foreta meg? Det suger å måtte bruke tid på ny reinstall. Takk til alle som kan bidra. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Fint tidspunkt å komme seg til 2011 og Windows 7 på 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Får du til å starte i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Får du til å starte i sikkerhetsmodus? Nei, det er det jeg ikke klarer. Helt umulig å komme inn i sikker modus også... Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg testet med kun OS-HDDen, da funker det. Men det funker ikke med de to andre HDDene, både samlet og enkeltvis. Det fungerer når jeg bruker det på PC nr 2 som jeg skriver fra. Tror jeg har fått noe heavy software-feil en eller annen plass. Jaja, det viktigste var å komme seg inn i Win så får se hva jeg gjør etterhvert... Takk for engasjementet. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Du kan prøve å boote med Windows cd'n og forsøke reparasjonsmulighetene det gir deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå