Sebbz Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg enda et GTX 560 Ti og prøve ut SLI-mode. Men vet ikke helt om det passer i mitt kabinett :/ Slik ser det sånn cirka mitt kabinett ut: Trykk her for bilde Jeg har ikke det samme oppsettet da, hovedkortet mitt er ASUS P8Z68-V PRO. De to typene GTX 560Ti jeg skal sette inn er: - MSI GeForce GTX 560Ti "Twin Frozr II" - Gainward GeForce GTX 560Ti "Golden Sample" Er det smart å sette inn et nytt grafikkkort, eller blir det for varmt og for nærme PSUen? Endret 18. juni 2011 av Sebbz Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 *BUMP* Kom igjen folkens, kan dere ikke hjelpe meg her ? Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Tusen takk for alle gode svar -_- Drittside! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Da gidder ikke jeg å svare Det går fint, kanskje du må ta ut HDD-buret ditt men ellers er det null stress så lenge du har en skikkelig 650W eller sterkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå