Medvedeva Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Inernettet klikker hele tiden på pcen min. Når jeg har i strømmen funker det fint hele tiden. Dette skjedde etter at søstra mi lånte den da hun var i Tyskland. Jeg vil ikke ha i strømmen hele tiden ettersom jeg er redd for å ødelegge batteriet som flere i familien har gjort. Må alltid gjøre noe annet i mens jeg venter på at jeg kan lade pcen igjen, og det er ikke alltid like gøy. Noen som ser problemet? Må jeg kanskje kontakte elkjøp? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Start- kontrollpanel- strøm. Sjekk at wifi ikke blir deaktivert/ satt i sparemodus uten strøm i. Lenke til kommentar
Medvedeva Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Går inn på strøminalternativer (på system og sikkerhet), men finner ingenting om wifi. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ta ut batteriet å kjør på veggstrøm da! Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Sånn posten over anbefaler kjører jeg. Lenke til kommentar
Medvedeva Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Skjønner ikke helt, jeg. Er helt dum når det kommer til data. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Går inn på strøminalternativer (på system og sikkerhet), men finner ingenting om wifi. Klikk på avansert, så finner du bildet som War postet. Lenke til kommentar
Medvedeva Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 De instillingene på det bildet hadde jeg fra før, men skjønner ikke? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Så du har wireless på MP og ikke "tillat maskinen å deaktivere denne enheten for å spare strøm"? Isåfall er ikke problemet der. Ville ha lagt inn driveren på nytt. Uansett kan du bare kjøre bateriløst med strøm. Lenke til kommentar
Medvedeva Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Hva/hvor er den driveren? Og hvordan legger jeg den inn på nytt? Vil at dataen skal funke som vanlig, er jo ikke mer enn ett år gammel. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hjemmesiden til produsenten, bla deg frem til ditt produkt og trykk software og rett OS. Lenke til kommentar
Medvedeva Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Er det det her? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er helt ufarlig å prøve seg frem. Start med å legge inn operativsystem (f.eks Windows 7). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå