Robbansvenske Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Hei, Lade ut sko til salgs på finn.no og fikk denne mailen tilbake Skjønte ved første kontakt at noe var galt og svarte hyggeligt for at se neste svar som dere nå kan lese. Kansje noen har kule tips på tiltag Den 18. juni 2011 15:11 skrev Mary Lura <[email protected]> følgende: Kjære venn, jeg er fint med tilstanden, jeg kjøper for sønnen min som en gave, som bor i utlandet La meg vite den totale kostnaden for varen pluss frakt kostnader sammen, så jeg kan betale de pengene til din bankkonto i dag og også sende ditt fulle bankinformasjon for betalingen i dag. så jeg kan foretatt betalingen til kontoen din. Her er adressen Navn: Mary Lura Adresse: Dupe Photos Building,Dogo Apata By: Ibadan State: Oyo Land: Nigeria Postal Code: 23402 Telefon: +2348074333265 Jeg venter på ditt svar snart .. takk hilsen Mary .. Endret 18. juni 2011 av Robbansvenske Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) ta en titt på den her, den er noe lang men greit festlig kanskje den kan gi deg litt inspirasjon: http://rabiatix.wordpress.com/2010/09/09/olabil-vs-nigeria/ Endret 18. juni 2011 av tohenrik Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 haha den var kul! takk for tipset:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå