rosaipod Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg så kick-ass for første gang i dag, og er helt i hundre. Jeg har designet superhelt-drakta mi, og skal lage den i sommer. Problemet er at jeg trenger et super awesome navn! 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Frk. Fryktløs! Edit: Eller Fru.... Endret 18. juni 2011 av insolvent Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tråden er flytta til riktig kategori og emnetittelen endra til noko som beskriv innhaldet betre. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kappekvinna! Øglejenta! Flaggermuskvinnsen! Kyllingkvinna! Fantomkvinnsen! Fantomkvinnsekvinnsen! Dødsmaskinen! Lenke til kommentar
rosaipod Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Hehe, takk for alle svar ! skal virkelig vurdere alle Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Bollemusa Huldra Bikkjeånde Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Mint Berry Crunch! Legg ut en skisse av drakten, så er det sikkert lettere å finne superheltnavn til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå