Bruno Mars Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Håndbrems? Om du mener håndbrekket så nei. Kan ikke stå i fri i en liten bakke engang med håndbrekket. Antageligvis bare å stramme. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Bremsene er luftet. Var på venstre forhjul lufta var. Fylt på bremsevæske. Men mistenker lekkasje. Fikk ikke med meg hvor mye han fylte igår men jeg fylte fullt idag så hvis det synker til imorgen er det nok lekkasje et sted. Fulgte bremserøret hele veien og så ikke noe. Må kjøpe nye sommerdekk denne uka også. Med disse 9 år gamle dekkene presterte jeg å kjøre i grøfta i en skarp sving uten så mye fart. Ingen skade eller dramatikk for hverken meg eller bilen heldigvis. Fikk skrens og snurra 180 grader. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Meh... Det lekker... Kunne ikke se noe heller. Fulgte hele røret til den sida som vi lufta bremsen iallefall. Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Så deg når du kjørte i rundkjøringa ved coop prix på hedrum tidligere i dag, for en lyd, haha Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 På hovland kanskje du mener? Ja, det høres ut som jeg har 500hk kontra de 105 som er der. Litt harry, og ikke akkurat stolt. Skal nok fikses snart. Skal finne ut hvilken stand hele anlegget er nå, og så blir det nok noe sveising av en kamerat, før jeg eventuelt kjøper nye deler etterhvert. Du er fra da? Og kjører? Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ja, stod på hedrumskolen når jeg så deg Er fra Larvik, ganske mye ute å kjører Kjører en hvit Nissan Micra 1,3 5 dørs for øyeblikket Du kjenner sikkert igjen "xenon-look" pærene mine hvis du ser meg en gang Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Aha... Mulig jeg har sett den før. Har du stått på skolen der med en gjeng scootere/motorsykler på skolen der? Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Pleier å stå der med en del folk, både biler og mopper *Edit - Pleier også å stå endel på nordbyen Endret 21. juli 2011 av madskk Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Skjer fint lite for tiden du. Må få spart opp litt, og i det siste har jeg jobbe mye. Og dessverre (?) så må jeg nok kjøpe meg en MacBook iløpet av 2 måneder siden PCen må ut. Det går på bekostning av iallefall å fikse eksosanlegget med det første (det kommer jo til å skje på et tidspunkt). En liten oppdatering angående det kommer her: Satan så dyre deler på eksos-deler til Coupe er dyrt. Finnes ikke noe uoriginalt Ola Normann kan kjøpe her til lands, så Hyundai har ingen konkurranse på priser her. - For de to "hovedrøra" under bilen (altså før og etter den midtre katalysatoren) skal Svendsen Eksos ha 7500,- for deler og arbeid. - For manifold (manifold og katalysator er av en eller annen grunn sveiset direkte på hverandre istedenfor 2 deler) skal Hyundai (Gjermundsen Auto) ha 9500,- uten arbeid. Jeg har fått anbefalt å bytte ut alt dette. Dog vet jeg at jeg får headers, katalysator og et av røra til rundt 4500,- (pluss moms tenker jeg) fra Kina/USA. Ny manifold/katalysator (originalt) kan jeg skaffe fra England til 2000,- (pluss moms). Så da må jeg se hvilken løsning jeg velger. Så da får vi se hva det blir til så snart jeg får spart opp litt. Endret 27. juli 2011 av iHouse Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2011 Ja, her er lyden madskk snakker om. Bilder. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Den lyden som kommer etter at du ruser? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Her står jeg og ruser ja. Men lyden er drøy når jeg er på veien også. Endret 30. juli 2011 av iHouse Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Høres nesten ut som eksosen ettertennes i rørene ett sted. Sjekket blandinga hos et verksted? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) No... Should I..? Men altså det er hull i flex-røret pluss at det er ødelagt i festene 2 steder under bilen. Og jeg tror det bare er på et punkt den lyden kommer og det er på 2000RPM. Endret 30. juli 2011 av iHouse Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Altså, jeg kan være helt på jordet. Vanskelig å diagnosistere over nett sånn, men tror et verksted kan bråsjekke med måleinstrument om det er for mye bensin eller luft i eksosen din. Det tar dem 10 min tenker jeg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jaja, da var den rå lyden borte... 250,- for flexrør og litt sveising av en kamerat. Litt bedre enn 7500,-! Men jeg savner lyden egentlig... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Da er også den lyden du snakka om AnaXyd borte. ´02 Hyundai Coupe by Morten.lunde, on Flickr Lenke til kommentar
Mads Ja Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Litt snillere pris ja Sykt bra bilde ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå