Gå til innhold

MSN Messenger pålogging

Anbefalte innlegg

Når jeg logger på min MSN Messenger 6.0 er det en hel horde med mailadresser som har vært brukt før, blandt min egen mail. Tar en stund å scrolle igjennom disse for å finne min. Så, hvor sletter jeg disse, hvor i registeret ligger det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare til å høyreklikke på kontakten og velge *Slett*?

De ligger ikke i registeret, *tror* jeg, pga de er lagret hos Microsoft. Hvis du installerer Messenger på en ny PC og logger inn som deg henter den automatisk ned kontaktlisten din

Lenke til kommentar
Dersom han ikke har krysset av for "sign me in automatically" har han en liste over alle e-mail adresser som har vært signet inn fra hans pc. Tror det er d han mener :shrug: Men er ikke sikker....

Jeg har ikke en slik liste og jeg hr ikke Sign me in automatically" på siden jeg deler PC med søstera mi for tiden... :/

Lenke til kommentar

En kamerat av meg hadde det samme problemet. Han hadde skrevet inn adressen til en i klassen (som han hadde fått tak i passordet til) og logget seg på og tullet med folk personen hadde på kontaktlisten sin. Ettersom dette var en ganske god kamerat ville han jo ikke at han skulle finne det ut (noe han ville gjort om han skulle "låne" Messenger hos han en dag). Han prøvde alt han kunne komme på for å få fjernet det, men han fikk det ikke vekk. Til slutt formaterte han harddisken sin. Da ble det borte :roll:

Edit: Du kan jo la søsteren din bruke Messenger, mens du bruker Trillian...

Lenke til kommentar
Dersom han ikke har krysset av for "sign me in automatically" har han en liste over alle e-mail adresser som har vært signet inn fra hans pc. Tror det er d han mener :shrug: Men er ikke sikker....

Korrekt!

Men fortsatt ingen løsning på problemet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jo, kan hende dette virker. hvilket OS bruker du?

du kan lage deg ny konto med XP dvs. brukerkonto til hele XP din, og da for du beskjed om at du på legge til .net konto igjen, tror jeg det var. da er det bare å legge inn sin egen adresse, og alle de andre adressene man har gått inn på finnes ikke mer. så sletter du bare den kontoen som du ikke bruker. har faktisk gjort det selv en gang.

Lenke til kommentar
Når jeg logger på min MSN Messenger 6.0 er det en hel horde med mailadresser som har vært brukt før, blandt min egen mail. Tar en stund å scrolle igjennom disse for å finne min. Så, hvor sletter jeg disse, hvor i registeret ligger det ?

For dei som bruker Windows XP kan du enkelt få dette bort ved å gå inn i kontrollpanelet -> Brukerkontoer.

Velg der den brukeren som du er innlogga med når "problemet" oppstår, velg deretter "Administrere mine nettverkspassord" under "Beslektede Oppgaver".

Der kan du enkelt slette dei du ikkje ønsker skal vises lengre. :wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...