Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man lære seg å snakke med mennesker man nettopp har møtt på samme måte som man snakker med sine venner? Tenker spesielt på når man skal bli kjent med jenter man ikke kjenner, men som man er tiltrukket av?

Handler dette om selvtillit, og hvis det gjør det; Hvordan få bedre selvtillit overfor tiltrekkende fremmede?

Hadde vært hyggelig med noen svar :D

Postet av anonym: 8665836977c1b3fde11fa186a5f99e65

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Dette handler i stor grad om selvtillit, som du sier. Du er redd for å si noe dumt, og ikke bli likt. Gi slipp på disse tankene. Ta styringen over både deg selv og samtalen. Har motparten interesser? Spør! Kanskje finner du ut at dere har mye til felles. Fortell om noe kult du har gjort i det siste, eller noe sært du så på Banen.

Ikke snakk om været, uansett hvor fantastisk det måtte være.

Lenke til kommentar

Tenk at du er bedre, ikke vis respekt da det fort kan tolkes som usikkerhet. Du må overbevise deg selv om at du er bedre enn alt og alle, da går det glatt; man kan gjenta en løgn så ofte at man til slutt tror på den selv - Steen Steensen Blicher.

Lenke til kommentar

Det Nik0 sier kan jeg si meg litt enig i. Jeg har selv opplevd at å tenke at jeg egentlig ikke trenger denne personen hjelper veldig mye på. Da kan jeg si hva faen jeg vil, av og til setter jeg ting på spissen for å se hvordan de reagerer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...