Wazzabazza Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har kjøpt en datakabel til nokia 3510, så lurer jeg på: HVA kan jeg endre? Hva kan jeg forbedre? Hva kan jeg legge inn, og hvilke programmer kan jeg bruke til dette? Siden dette er DTC-4 så er det ikke så mange muligheter, men jeg lurer på hvilke det er? Har spurt på unlock.no, men tenkte jeg skulle spørre her og, så jeg var HELT sikker :wink: Er litt dumt hvis jeg ikke kan gjøre noe tøft, og jeg har kjøpt en kabel til over 200 kroner, som ikke er til noe spesiellt nytte.. Trodde det var DTC-3 telefon, og trodde jeg kunne endre menyer osv, men så fikk jeg den skuffelsen slengt i ansiktet, at jeg IKKE kunne det.. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 vel du kan jo lage logoer med logo manager å så overføre dem til mobilen,kanskje flashe mobilen og? aner ikke Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 www.unlock.no der får du antageligvis bedre svar enn du får her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå