akb34 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 må ha meg ny pc da den gml ikke virker etter tordenvær ...hadde den hos et datafirma ,de sa det var bare å kaste den .antagelig strømforsyning og hovedkort som gikk føyken.de sa det ikke var noe å redde ,da det fort kan bli senvirkninger i resten ,det var jo en pc til ca 10000kr fortsatt så det var jo synd .uaktuellt å ta den på innbo forsikring. intel core i7-920 asus rampage extreme II 6GB kingston 1333mhz DDR3 zalman CNPS10X extreme(cpu kjøler) sappire radeon 5750 1GB psu mist650w antec 300 western digital 500GB green 32mb 2x samsung dvd brenner windows 7,sånn som følger med ny pc kan noe av det brukes eller er det som jeg har blitt fortalt . men uansett trenger hjelp og tips til ny .tenkte å bygge selv denne gangen tenkte på core i5 2500k hovedkort? kjøler prossesor? 6-8GB ram skjermkort bedre enn radeon5750 ssd hardisk for windows7 2x 500GB eller 2x 1TB i raid 0 minnekortleser dvd brenner strømforsyning ? og evnt ny windows 7 norsk. skal brukes til spill,internett,film,litt kontor håper noen kan hjelpe meg med et greit oppsett,som passer sammen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Den perfekte PC-pakke & bærbare Black Refinery er nok noe for deg. Denne tråden ligger øverst på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå