ExcaliBuR Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Samboern er på jakt ny telefon og har på en måte lagt sin elsk på SE X8, men jeg føler at den blir litt for "dårlig" for henne... Hun argumenterer at det er en finfin størrelse og at hun "kun skal bruke den til telefoni og sms"... Mens jeg synes at den har for dårlig skjerm og at batteriet er for dårlig (I forhold til andre), samt at den kjører Android 2.1... Selv mente jeg at LGs P500 ville være et goldt alternativ, men denne mislikte hun sterkt utseendet på... Nå har jeg finni en Galaxy Spica til henne og det virker som om det designet også er godkjent, men nå ser jeg at X8 har bl.a AGPS og bedre levetid enn denne... Har noen noen tips å komme med til min samboer? EDIT: Vi har blitt enige om Wildfire S Endret 18. juni 2011 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Optimus Black blir jo fint når det gjelder skjermkvalitet. Dog 4" skjerm. http://www.gsmarena.com/lg_optimus_black-3704.php Min søster har en Xperia Mini. Bedre telefon med talekvalitet og høyttalerkvalitet skal man lete lenge etter. Og knakande god for musikk. Men dog litt svak wlan hvis det er viktig (gjelder vell kanskje hele Xperia gjengen). Lenke til kommentar
eik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser at dere har blitt enige, men vil ikke ha anbefalt P500 til noen. Min samboer har denne, og makan til ultraseige greier skal man se lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå