tunkguru Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 ...nedgradere! Jeg sitter her med et lite problem, som noen kanskje kan ha fordel av? Jeg har en velutrustet Dell Inspiron 4100 (som Latitude C610, men med Geforce grafik kort), men det jeg egentlig behøver er en eldre Dell Latitude C600. Jeg bruker et image på systemene som benyttes til utdanning og alle de andre systemene er C600. Derfor vil jeg bytte denne Inspiron 4100 mot en Dell Latitude C600. Hvordan den er utrustet med hensyn til harddisk/minne/cpu spiller ikke så mye rolle, annet at jeg har to krav: - Det må være med 4 uker orginal garanti - LCD må være SXGA+ (1400x1050) Min Inspiron har følgende spesifikasjoner: 1Ghz Mobile Pentium III 512 MB Ram 30GB Harddisk (Behold din harddisk om den er større) 14,1" LCD SXGA+ 1400x1050 Geforce2 Go grafikkort med 32mb ram CD-Rom (behold din egen CD modul om du har DVD eller Brenner!) Stort batteri (66whr) AC-adapter Innebygget Modem og Netverkskort!! (USB, VGA, P/S-2 etc) Den har desverre ingen gjenstående garanti, men er i utmerket stand. Kun vært i spartansk personlig bruk. Ta gjerne kontakt på mail: [email protected] Flott om systemets serienummer (service tag) sendes med! (Jeg drar på ferie 1aug - 15 aug, så vær rask om man skal bytte før den tid. Jeg er på indre østlandet (Hamar-Elverum)) T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå