simentp Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Regner med jeg ikke er den eneste som følger med på serien Hawaii Five-0. Personlig syntes jeg det er en god serie med en slags rød tråd gjennom som jeg liker med serier. Legger til at vi snakker om remaken fra 2010 her ikke den fra 1980. Plot: (Fra IMDB) Steve McGarrett returns home to Oahu, in order to find his father's killer. The governor offers him the chance to run his own task force (Five-O). Steve's team is joined by Chin Ho Kelly, Danny "Danno" Williams and Kono Kalakaua. Har nå sett ferdig den første sesongen og må si meg mektig irritert over måten den endte på, kunne hatt en episode 25 istedet for at man må vente helt til sesong 2, men når det er sagt får det meg bare til og glede seg enda mer til sesong 2. Legger ved en YouTube video for dere som ikke har sett serien eller som vurderer og begynne og se den, anbefales på det sterkeste! http://www.youtube.com/watch?v=jNqcmJnycsE Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke noe mer enn en grei procedrual. Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har fulgt med en del pâ denne serien jeg ogsâ. Eneste jeg ikke liker ved den er at jeg synes de finner skurkene for lett og at to av de i gruppen er sâ utrolig hardcore. Syns det blir litt for opplagt. Men alikevel en morsom serie. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Grei underholdning. 0 realisme men fungerer bra når man ikke har annet å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå