martin9 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Hei! Hvilken av disse telefonene er best, og hva gjør det (nettopp) best? - HTC Desire S - HTC Incredible S - Sony Ericsson Xperia Arc Takk for svar! Endret 22. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvorfor lurer på på akkurat disse telefonene og ikke diverse andre telefoner som kan konkurrere? Har det med prisklasse å gjøre, looks eller noe annet? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har LG optimus 2x, som ligger omtrent i samme prisklasse og jeg er veldig fornøyd med den. Den er rask, har god skjerm og ganske godt kamera. Den har 2 kjerne prosessor og tror det er bare galaxy s2 som er kraftigere Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Jeg ville valgt HTC Desire S. Gingerbread, 768mb ram, htc sense, råååååå byggekvalitet, super lydkvalitet, den ser rååå ut og er råå. Skjermen er helt ok. Endret 18. juni 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvorfor ikke bare velge SGS2? Sykt rask, crazy netthastighet, veldig bra kamera, og sinnsvak skjerm. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Vil ha en telefon i denne prisklassen, og liker veldig godt htc sense. Liker også designet til arc, så vet ikke helt hva jeg skal velge. Blir liksom Htc vs SE. Vil ikke egentlig ha samsung eller Lg Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Du VELGER HTC Desire S. Hadde Arc før den, og den var ikke akkurat så hærlig som amobil skal ha det til. Den knakk i to, i bukselommen. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Hva gjør desire S bedre enn Incredible s? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Byggekvaliteten, gingerbread (2.3) og perfekt skjermstørrelse etter min mening. Incredible har større skjerm (4") men, det er ikke alltid bra. Spørs hva du syntes. Den har også bedre kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå