Gå til innhold

Er det bare å forvente seg trafikk kaos i Saudi-arabia?

tohenrik

7 stemmer

1. 1. Hadde kjøreforbud for kvinner i norge gjort de trafikale forholdene bedre?

• Ja
      5
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kvinnfolk har like mye i trafikken å gjøre som oss mannfolk. Det er på parkeringsplassene de ikke hører hjemme.

Vedrørende trafikkbildet i arabiske land så er det kaotisk nok til at jeg betviler på det sterkeste at det kan bli verre. En taxisjåfør jeg snakka med takket Allah hver kveld for at han var i livet etter endt arbeidsdag.

Lenke til kommentar

Kvinnfolk har like mye i trafikken å gjøre som oss mannfolk. Det er på parkeringsplassene de ikke hører hjemme.

Vedrørende trafikkbildet i arabiske land så er det kaotisk nok til at jeg betviler på det sterkeste at det kan bli verre. En taxisjåfør jeg snakka med takket Allah hver kveld for at han var i livet etter endt arbeidsdag.

jeg har selv aldri vært i Saudi-arabia, men kanskje lurt å dra før de begynner å løsne på alle de episke lovene og reglene sine

bare en tanke:

ser på wikipedia at de estimerer at befolkningen i landet er på ca 25millioner, står ikke noe om hvor mange som er kvinner, men la oss ta 50% som et tall, jeg vil tror at hvis man lar 12,5millioner som ikke har kjørt før som så plutselig skal få lov til å rave rundt i trafikken som allerede er kaotisk kan det ta greit av :)

post-19034-0-99986800-1308377125_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...