OHJohansen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Svar på tre spørsmål får å være med i trekningen av premien. Konkurranse: Vinn 3D-TV fra LG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Flott premie! Skal bli morsomt å se hvor mange sørgmodige historier folk kommer med denne gangen i håp om å øke vinnersjansene sine. I så tilfelle så vil jeg bare påpeke at selv sitter jeg med en slik en: Dette som resultat av at jeg har fått dobbeltsidig tarmkreft med påfølgende gruppevoldtekt fra det russiske rugbylandslaget. Derfor bør jeg vinne. Uansett. Lykke til Endret 18. juni 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Og hvordan kan konkurransen være over 19. Mai? Den ble jo publisert 18. Juni Endret 18. juni 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Trekningen skjer vel automatisk så nytter ikke å syte. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Lykke til Lykke til selv! Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Og hvordan kan konkurransen være over 19. Mai? Den ble jo publisert 18. Juni Det betyr at dere har nå nesten et helt år på å svare, så ingen grunn til å forhaste dere. Ta dere god tid til å finne svarene. Vent gjerne til uti neste uke, slik at dere kan stikke innom nærmeste TV-forhandler å få hjelp til svarene. 4 Lenke til kommentar
Curver Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Og hvordan kan konkurransen være over 19. Mai? Den ble jo publisert 18. Juni Det betyr at dere har nå nesten et helt år på å svare, så ingen grunn til å forhaste dere. Ta dere god tid til å finne svarene. Vent gjerne til uti neste uke, slik at dere kan stikke innom nærmeste TV-forhandler å få hjelp til svarene. Det står at det er søndag 19 mai, vis det da er 2012 så er jo det en lørdag... Men så kan det hende at "Ole Henrik Johansen" har forsovet seg i et par uker. At når han da sto opp så trodde han det var gått 1 dag, men nei det har gått flere uker! Dårlig gjort av redaktørene på hardware å ikke sifra at han har vært borte i et mange uker! EDIT: Kanskje de mente at du må svare til midnatt fra lørdag til søndag? Og at søndag er den slutt. Endret 18. juni 2011 av Curver Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Er det noen som ønsker seg et LG TV da?? Lenke til kommentar
experion Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Når lanserer dere vinneren? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Burde ikke denne artikkelen strengt tatt vært publisert på Audiovisuelt og ikke Hardware? Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har ikke fjernsyn, så håper jeg vinner:) Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvordan funker Tv lisensen når man vinner en tv? Må man betale lisensen når man har vunnet en tv eller? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Flott premie! Skal bli morsomt å se hvor mange sørgmodige historier folk kommer med denne gangen i håp om å øke vinnersjansene sine. I så tilfelle så vil jeg bare påpeke at selv sitter jeg med en slik en: Dette som resultat av at jeg har fått dobbeltsidig tarmkreft med påfølgende gruppevoldtekt fra det russiske rugbylandslaget. Derfor bør jeg vinne. Uansett. Lykke til Du er heldig som har TV. + en ganske fantastisk historie! Slutt å klag! Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvordan funker Tv lisensen når man vinner en tv? Må man betale lisensen når man har vunnet en tv eller? Det var et godt poeng. Det tenkte jeg ikke på. Kanskje jeg skulle trekke meg fra konkurransen. Jeg har lovet meg selv at jeg aldri mere skal betale lisens til NRK. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvordan funker Tv lisensen når man vinner en tv? Må man betale lisensen når man har vunnet en tv eller? Det var et godt poeng. Det tenkte jeg ikke på. Kanskje jeg skulle trekke meg fra konkurransen. Jeg har lovet meg selv at jeg aldri mere skal betale lisens til NRK. Du kan skrive over premien til meg hvis du vinner Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 for/får skrivefeil ganske tidlig i artikkelen Lenke til kommentar
Resonate Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har vinneren blitt trukket enda? Lenke til kommentar
pcas19 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kan vi vinne en ny mobil f.eks. HTC SENSATION på neste konkurans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå