Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dele bad på sykehus med en urenslig person.

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hallo. Jeg er innlagt på en psykiatrisk institusjon og her deler to rom ett bad.

Jeg har fått en schizofren 40 åring som nabo. Problemet er at han lukter helt forjævlig og badet stinker piss, dritt og alt. Jeg ser ofte at han urinerer gjennom buksen og den blir søkkvåt, hvorfor bruker han ikke bleie? Han setter seg ofte i stoler men søkkvåte bukser.

Er denne lukten på badet noe jeg skal godta? Er behandlingen denne mannen får bra nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo. Jeg er innlagt på en psykiatrisk institusjon og her deler to rom ett bad.

Jeg har fått en schizofren 40 åring som nabo. Problemet er at han lukter helt forjævlig og badet stinker piss, dritt og alt. Jeg ser ofte at han urinerer gjennom buksen og den blir søkkvåt, hvorfor bruker han ikke bleie? Han setter seg ofte i stoler men søkkvåte bukser.

Er denne lukten på badet noe jeg skal godta? Er behandlingen denne mannen får bra nok?

Schizoer forstår bare en ting... Take out your nightsticks, boys!!

Spøk til alvor, har du prøvd å snakke med samtlige ansvarlige for avdelinge? Det er jo såklart dårlig personell derom de ikke gjør noe med urineringen hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...