Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tastaturet er mer møkkete enn doen. Lurer på andres sine matvaner framfor datamaskinen. Og rengjør dere noen ganger tastaturet, i såfall hvordan? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Tastaturet vaskes, tørkes og blåses reint en til to ganger i uken. Er ikke mange småkryp her nei. Edit. Ja, og musa får samme omgang, glemte det. Endret 17. juni 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 "mumle, gnafs, slurp" What? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Aldri rengjort tastaturet mitt før. Matrester, drikke, sperm, busemenner og ørevoks og mye mer koser seg garantert i tastaturet mitt. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg knipser av en prell i ny og ne på pulten, og drikker te - men det som virkelig gjør tastaturet skikkelig messy er alle fapshots som foregår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå