AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg er samboer med 1 barn, vi har vært sammen i 2år! Problemet er at han ikke stoler på meg, det har aldri vært noe i vårt forhold som sier at han ikke kan stole på meg, men han har dårlig erfaring fra tideligere forhold! Tingen er at no er han offshore, jeg pleier ikke gå ut ol ting da, er hjemem med gutten vår, men imorgen er det 10års jubileum fra ungdomskolen, har visst om det i 6mnd, og jeg har gledet meg lenge! Og hans foreldre skal være barnevakt! Så ringer han isted, og sier at jeg må oppføre meg, ikke dra med meg sykdommer hjem, for han stoler ikke på meg!! Blir så utrolig lei meg! No har jeg ikke lyst å reise, dette som jeg har gledet meg til så lenge, også paff, der ødela han det! Har lyst å avlyse, men vinner ikke han da tenker jeg? Men er samtidig ikke noe gøy å gå når han føler det sånn! Postet av anonym: 2c3024f94b39b09d35ffd9ed30c63f58 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Ikke la ham ødelegge en fin kveld som du kan få! Problemet ligger hos HAN. Du trenger ikke gjøre noe som helst, og etter hva jeg har forstått, så har ikke du gjort noe som har gitt han noe god grunn til å tvile på seg - han trenger å jobbe med seg selv. Du skal ikke finne deg i å bli behandlet på den måten. Du må for all del reise og ha det gøy! Men er samtidig ikke noe gøy å gå når han føler det sånn! Noen ganger må man tenke på seg selv også; det er jo heller ikke noe gøy for deg når han er såppass usikker og får deg trist? Endret 17. juni 2011 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Han kan føle hva f ... han vil. Det er hans problem dette - du gjør deg en bjørnetjeneste med å dulle med hans usikkerhet og eiendoms-trang. Gå og kos deg du. Når han kommer hjem, så tar du deg en prat med han om at dette må opphøre. Jeg hadde selv en periode i mitt liv der jeg var sjalu/eiendoms-trang - jeg tok meg i det og tenkte grundig igjennom hvordan jeg ville ha forholdet. Jeg kom fram til at jeg ville ha et forhold bygd på tillit og da måtte jeg ta meg sammen og stole på partner - det skyldte jeg henne. Etter at jeg tok et oppgjør med meg selv har tingene vært mye bedre for begge parter og forholdet er sterkere enn noen gang nå 15 år senere. Klarer dere ikke det selv, så søk profesjonell hjelp Endret 17. juni 2011 av kandasa 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Så ringer han isted, og sier at jeg må oppføre meg, ikke dra med meg sykdommer hjem, for han stoler ikke på meg!! Blir så utrolig lei meg! Postet av anonym: 2c3024f94b39b09d35ffd9ed30c63f58 Hva faen..? Ikke la han ødelegge det for deg, put on your dancing shoes og kos deg, dette er, som de andre har sagt, hans problem og ikke ditt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Gå ut og ha det hyggelig og ikke dra med deg sykdommer hjem. Kan det bli enklere? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Gå ut og ha det hyggelig og ikke dra med deg sykdommer hjem. Kan det bli enklere? Forstår ikke helt hva du vil fram til med den kommentaren der. - TS: Så gjør som alle andre sier her, gå på 10års jubileum og ha det kjempe gøyt. Og kanskje send kjæresten din til en psykolog slik at han får snakket ut om sin egen usikkerthet og hvorfor han er en så stor ræv imot deg. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Gå ut og ha det hyggelig og ikke dra med deg sykdommer hjem. Kan det bli enklere? Forstår ikke helt hva du vil fram til med den kommentaren der. Å avlyse/ikke gå på det treffet gjør ingen godt. Selv ikke typen hennes ønsker at hun ikke skal gå ut. De har allerede ordna med barnevakt, dette er planlagt i lang tid i forveien. Så kommer typen hennes med en virkelig slem kommentar, og hun får en negativ reasjon, løper til nærmeste forum, kler seg i svart (anonym) og legger ut et innlegg. Det store flertall ønsker at hun gikk på dette reunion-greiene og det store flertall ønsker at hun helst ikke drar med seg sykdommer hjem. Kan det bli enklere? At han ikke stoler på henne får komme i annen rekke. Ingen vits i at det skal ødelegge dette treffet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Gå ut og ha det hyggelig og ikke dra med deg sykdommer hjem. Kan det bli enklere? Forstår ikke helt hva du vil fram til med den kommentaren der. Å avlyse/ikke gå på det treffet gjør ingen godt. Selv ikke typen hennes ønsker at hun ikke skal gå ut. De har allerede ordna med barnevakt, dette er planlagt i lang tid i forveien. Så kommer typen hennes med en virkelig slem kommentar, og hun får en negativ reasjon, løper til nærmeste forum, kler seg i svart (anonym) og legger ut et innlegg. Det store flertall ønsker at hun gikk på dette reunion-greiene og det store flertall ønsker at hun helst ikke drar med seg sykdommer hjem. Kan det bli enklere? At han ikke stoler på henne får komme i annen rekke. Ingen vits i at det skal ødelegge dette treffet. Joa, men det er jo en selvfølge at hun ikke skal dra med seg noen sykdommer hjem og jeg fikk med meg alt det andre som ble sagt i tråden av henne. Kanskje typen må passe på at han ikke drar med seg noen sykdommer hjem ifra platformen han er på. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Han har sjalusiproblemer. Ikke la det gå utover DITT liv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Folk som "får lov" (av partneren) å være sjalu og mistenksom, fortsetter å være det. Det motsatte krever at han tar et oppgjør med seg selv, og mennesker har det med å velge minste motstands vei, selv om de vet bedre. Jeg har ikke noe bedre råd enn å si at du ikke godtar et forhold bygget på mistillit, og at heretter når han ringer fra Nordsjøen får han skjerpe seg, ellers legger du bare på, og så kan sitte der ute og tro hva han vil. Du må ta kontroll over situasjonen, ellers gjør sjalusien hans det. Det vil gjøre vondt for ham, og det kan bli tøft for dere begge, men det er eneste måten å bryte mønsteret på. Geir Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 hahaha, viss han jobber i offshore har vertfall du mange grunner til og være skeptistk, sikkert derfor han er det også! Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er hos han problemet ligger og jeg råder deg til å ta det opp med han nå snarere enn om tre år når forholdet har gått i grøften... Det høres ut for meg at samboeren din trenger å snakke med noen(psykolog e.l), og du må ta standpunkt til hva du godtar og hva du ikke godtar. Håper du dro på festen og koste deg:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Han blir fort sjalu med andre ord. Prat med han om det og forsikre han om at det ikke finnes noen andre enn han. Evt si at du ikke liker at han tror du puler alt mens han er borte, om du føler for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå