Thanatos Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 noen som vet hvor jeg får tak i virtuell maskin for java? Når jeg åpner noen web sider så står det at jeg trenger det, jeg laster ned, men det funker ikke.. kommer innpå ei microsoft side som sier at det ikke er tilgjengelig... Trenger det, noen som vet hvor jeg skaffer det? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har også vært på noen sider hvor det sto jeg trengte virtual machine for java. Jeg skulle se noen videoklipp på nrk.no og da fikk jeg den beskjeden. Jeg trykka download og kom til den Microsoftsiden du snakker om, men når jeg lukket vinduet, begynte videoklippet å spille av i det forrige vinduet uansett, jeg måtte bare vente 10 sekunder eller noe. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 uten å virke for spydig... www.sun.com *host* Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 for å være mer nøyaktig(og like lite spydig): http://java.sun.com/getjava/ Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Driver og laster ned en pakke fra siden enden foreslo.. Takker for alle svar! URK: 9,76 MB??? ISDN??? huff.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg