Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til overaskelse for fruen?

Anbefalte innlegg

Fruen kommer hjem i morgen.

Vi har hatt noen skjæringer i forholdet dessverre i det siste.

Har noen tips til hvordan jeg kan overaske henne skikkelig?

Kanskje en trekant fordi jeg vet hun vil dette selvom jeg er litt skeptisk. Hun tenker da 2 jenter og meg.

Diske opp en herlig middag kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om trekant kan være en fin måte å krydre sexlivet så tror jeg kanskje at det å trekke inn en tredje person i forholdet (selv om det bare er seksuelt) bør vente til forholdet mellom dere to er på stell.

Lag til en kveld for dere to, heller. Velg ting du tror hun vil. Elsker hun jentefilmer, så se en jentefilm. Liker hun fotmassasje, gi henne en fotmassasje. Er hun romantisk av seg så kan du jo kjøre en superklisje med roseblader, massasjeolje, søt musikk i bakgrunnen and so on.

Lenke til kommentar

Takk for tipsene alle sammen, hun kommer hjem om ca 1 time.

Jeg har valgt middag(tre retters), masse lys(duft lys), musikk hun liker og jeg har fiksa stuen akkurat slik hun vil ha den. I DVD'en nå ligger yndlings filmen hennes og vi får se hvor det havner hen etter dette. Har også kjøpt en ny forlovelse ring til 6000 kr så jeg syns denne kvelden burde bli vellykket.

Middagen:

Scampi med aioli

Pepperbiff med peppersaus og bakt potet

Sjokolade-semifreddo

Vin

Alt dette er hennes yndlings retter så jeg håper kvelden blir vellykket.

I morgen for dere vite hvordan det gikk, ønsk meg lykke til.

PS: Jeg vet ikke hvorfor dette ligger under seksualitet. Flytt gjerne posten. :p

• Liker 8
Lenke til kommentar

gzip en fantastisk liten tråd. dette sprer glede til alle som leser:) slik er bare vakkert. grattis så mye! dette er saker:) stå på:)

Hjertelig takk. Håper det gir andre motivasjon for andre og faktisk gidde å stå på litt for et forhold/ekteskap :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for tipsene alle sammen, hun kommer hjem om ca 1 time.

Jeg har valgt middag(tre retters), masse lys(duft lys), musikk hun liker og jeg har fiksa stuen akkurat slik hun vil ha den. I DVD'en nå ligger yndlings filmen hennes og vi får se hvor det havner hen etter dette. Har også kjøpt en ny forlovelse ring til 6000 kr så jeg syns denne kvelden burde bli vellykket.

Middagen:

Scampi med aioli

Pepperbiff med peppersaus og bakt potet

Sjokolade-semifreddo

Vin

Alt dette er hennes yndlings retter så jeg håper kvelden blir vellykket.

I morgen for dere vite hvordan det gikk, ønsk meg lykke til.

PS: Jeg vet ikke hvorfor dette ligger under seksualitet. Flytt gjerne posten. :p

Fyyyy søren, en sånn kjæreste vil jeg ha også! :ohmy:

Glad opplegget var vellykket. :wee:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...