Lommebok Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Fruen kommer hjem i morgen. Vi har hatt noen skjæringer i forholdet dessverre i det siste. Har noen tips til hvordan jeg kan overaske henne skikkelig? Kanskje en trekant fordi jeg vet hun vil dette selvom jeg er litt skeptisk. Hun tenker da 2 jenter og meg. Diske opp en herlig middag kanskje? Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 middag først. trekant senere på aftenen! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ikke trekant vertfall, eller jeg hadde ikke likt det Men en god middag og vin, også er du en skikkelig koseklump Postet av anonym: 2cda5e4e7775f7ce033896656787c177 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ikke overask henne med en trekant uten og ha snakket mer om det først, hvertfall. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Ikke overask henne med en trekant uten og ha snakket mer om det først, hvertfall. Vi har pratet om det og vi vet om ei vennine som er villig. Men du har nok rett, det er kanskje litt rett på. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Selv om trekant kan være en fin måte å krydre sexlivet så tror jeg kanskje at det å trekke inn en tredje person i forholdet (selv om det bare er seksuelt) bør vente til forholdet mellom dere to er på stell. Lag til en kveld for dere to, heller. Velg ting du tror hun vil. Elsker hun jentefilmer, så se en jentefilm. Liker hun fotmassasje, gi henne en fotmassasje. Er hun romantisk av seg så kan du jo kjøre en superklisje med roseblader, massasjeolje, søt musikk i bakgrunnen and so on. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Takk for tipsene alle sammen, hun kommer hjem om ca 1 time. Jeg har valgt middag(tre retters), masse lys(duft lys), musikk hun liker og jeg har fiksa stuen akkurat slik hun vil ha den. I DVD'en nå ligger yndlings filmen hennes og vi får se hvor det havner hen etter dette. Har også kjøpt en ny forlovelse ring til 6000 kr så jeg syns denne kvelden burde bli vellykket. Middagen: Scampi med aioli Pepperbiff med peppersaus og bakt potet Sjokolade-semifreddo Vin Alt dette er hennes yndlings retter så jeg håper kvelden blir vellykket. I morgen for dere vite hvordan det gikk, ønsk meg lykke til. PS: Jeg vet ikke hvorfor dette ligger under seksualitet. Flytt gjerne posten. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lommebok Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Rapport for kvelden: Jeg sto på verandaen da hun kom. Jeg følgte henne inn, der maten sto klar. Vi spiste mat satt oss i sofaen og så på yndlingsfilmen hennes. Da den var ferdig ga jeg henne denne nye forlovelses ringen. Hun begynte å gråte og sa "Kan vi ikke finne en dato?" Da tok jeg til tårer selv. Da vi kom til oss selv igjen gikk vi på rommet og hadde den mest fantastiske sexen jeg NOENSINNE har hatt. Så kvelden ble vellykket!! EDIT: Datoen ble 18.06.2012! Endret 18. juni 2011 av GZIP 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Skitt, snakk om å ha ett skikkelig opplegg. Du er vel i skyene følelses messig du nå Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Når du henter henne, gå helt naken foran alle. Hun blir garantert overrasket Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Skitt, snakk om å ha ett skikkelig opplegg. Du er vel i skyene følelses messig du nå Det kan jeg med hånda på hjerte si jeg er. Jeg la meg får å sove i stad sammen med hun, men jeg fikk bare ikke sove. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hørtes helt konge ut Du traff vel egentlig alt perfekt virker det som, finalen til og med ! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Hørtes helt konge ut Du traff vel egentlig alt perfekt virker det som, finalen til og med ! Jeg kjenner hun ut å inn så var ikke så vansklig, men å svi av 7000 kr er verdt det for en slik jente Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 gzip en fantastisk liten tråd. dette sprer glede til alle som leser:) slik er bare vakkert. grattis så mye! dette er saker:) stå på 2 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 gzip en fantastisk liten tråd. dette sprer glede til alle som leser:) slik er bare vakkert. grattis så mye! dette er saker:) stå på Hjertelig takk. Håper det gir andre motivasjon for andre og faktisk gidde å stå på litt for et forhold/ekteskap 3 Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Gratulerer! glad pâ dine vegne! Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk for tipsene alle sammen, hun kommer hjem om ca 1 time. Jeg har valgt middag(tre retters), masse lys(duft lys), musikk hun liker og jeg har fiksa stuen akkurat slik hun vil ha den. I DVD'en nå ligger yndlings filmen hennes og vi får se hvor det havner hen etter dette. Har også kjøpt en ny forlovelse ring til 6000 kr så jeg syns denne kvelden burde bli vellykket. Middagen: Scampi med aioli Pepperbiff med peppersaus og bakt potet Sjokolade-semifreddo Vin Alt dette er hennes yndlings retter så jeg håper kvelden blir vellykket. I morgen for dere vite hvordan det gikk, ønsk meg lykke til. PS: Jeg vet ikke hvorfor dette ligger under seksualitet. Flytt gjerne posten. Fyyyy søren, en sånn kjæreste vil jeg ha også! Glad opplegget var vellykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg