Gå til innhold

Hadde nachspill og 16 kredittkort + førerkortet til morra mi ble stjålet!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var på fest igår og etter vi hadde vært der så var jeg ganske drita og noen jeg ikke kjente så godt ble med meg hjem. Plutselig var det nachspill hos meg, flere og flere kom og vi var vel rundt 30 stykker der mot slutten og jeg kjente bare 1/3 av dem. Det gikk greit å rydde dagen etter men nå fant jeg ut at 16 kredittkort og førerkortet til morra mi har blitt stjålet!!! Morra mi vet det og jeg har så jævlig med skyldfølelse! Jeg har hørt rundt og jeg prøver å få kontakt med folk som var der osv. Høre om noen så noe. Nei, jeg har det så jævlig vondt nå! Dette var i Langesunds område nær krogshavn. Om noen er herfra eller noen har noen tips til å hjelpe meg finne det igjen, VÆR SÅ SNILL å hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg var på fest igår og etter vi hadde vært der så var jeg ganske drita og noen jeg ikke kjente så godt ble med meg hjem. Plutselig var det nachspill hos meg, flere og flere kom og vi var vel rundt 30 stykker der mot slutten og jeg kjente bare 1/3 av dem. Det gikk greit å rydde dagen etter men nå fant jeg ut at 16 kredittkort og førerkortet til morra mi har blitt stjålet!!! Morra mi vet det og jeg har så jævlig med skyldfølelse! Jeg har hørt rundt og jeg prøver å få kontakt med folk som var der osv. Høre om noen så noe. Nei, jeg har det så jævlig vondt nå! Dette var i Langesunds område nær krogshavn. Om noen er herfra eller noen har noen tips til å hjelpe meg finne det igjen, VÆR SÅ SNILL å hjelp meg!!!

16 kreditkort?

Lenke til kommentar

Var 4 kredittkort, men 12 andre kort som vi ikke husker hva var. Vi har ringt politiet og fått registrert at førerkortet er stjålet, men får ikke anmeldt det før på mandag. De 4 kredittkorta er også sperra, men som sagt så husker vi ikke hva som var på de andre.

Endret av Lutefisk44
Lenke til kommentar

Hvis noen av dere hadde klart å stjele 4 kredittkort + 12 andre kort og ett førerkort, hva ville dere gjort med de? Ville dere skrytet om det eller bare kjøpt så mye du kan så raskt du kan, eller noe annet?

Tømt kontoer så fort som mulig, så kastet kortene og aldri tenkt på eller pratet om det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...