Lutefisk44 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, jeg var på fest igår og etter vi hadde vært der så var jeg ganske drita og noen jeg ikke kjente så godt ble med meg hjem. Plutselig var det nachspill hos meg, flere og flere kom og vi var vel rundt 30 stykker der mot slutten og jeg kjente bare 1/3 av dem. Det gikk greit å rydde dagen etter men nå fant jeg ut at 16 kredittkort og førerkortet til morra mi har blitt stjålet!!! Morra mi vet det og jeg har så jævlig med skyldfølelse! Jeg har hørt rundt og jeg prøver å få kontakt med folk som var der osv. Høre om noen så noe. Nei, jeg har det så jævlig vondt nå! Dette var i Langesunds område nær krogshavn. Om noen er herfra eller noen har noen tips til å hjelpe meg finne det igjen, VÆR SÅ SNILL å hjelp meg!!! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Uhm finne igjen?? Du skal ikke finne igjen noen verdens ting du. Du skal ringe og sperre alle korta. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, jeg var på fest igår og etter vi hadde vært der så var jeg ganske drita og noen jeg ikke kjente så godt ble med meg hjem. Plutselig var det nachspill hos meg, flere og flere kom og vi var vel rundt 30 stykker der mot slutten og jeg kjente bare 1/3 av dem. Det gikk greit å rydde dagen etter men nå fant jeg ut at 16 kredittkort og førerkortet til morra mi har blitt stjålet!!! Morra mi vet det og jeg har så jævlig med skyldfølelse! Jeg har hørt rundt og jeg prøver å få kontakt med folk som var der osv. Høre om noen så noe. Nei, jeg har det så jævlig vondt nå! Dette var i Langesunds område nær krogshavn. Om noen er herfra eller noen har noen tips til å hjelpe meg finne det igjen, VÆR SÅ SNILL å hjelp meg!!! 16 kreditkort? Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Var 4 kredittkort, men 12 andre kort som vi ikke husker hva var. Vi har ringt politiet og fått registrert at førerkortet er stjålet, men får ikke anmeldt det før på mandag. De 4 kredittkorta er også sperra, men som sagt så husker vi ikke hva som var på de andre. Endret 17. juni 2011 av Lutefisk44 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Da har du gjort det du kan. Da er det bare å vente på at dere får nye kort fra banken(e). Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvem eier egentlig 16 kredittkort? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvem eier egentlig 16 kredittkort? folk som betaler et kort med et annet.. 3 Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, hei, hei. Vi er ikke mennesker som ikke klarer å holde styr på penga våre. Det var en feiltagelse av meg å si 16 kort når det bare er 4 kredittkort, det var andre typer kort og som ble stjålet, ikke bare kredittkort. Lenke til kommentar
Lutefisk44 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Hvis noen av dere hadde klart å stjele 4 kredittkort + 12 andre kort og ett førerkort, hva ville dere gjort med de? Ville dere skrytet om det eller bare kjøpt så mye du kan så raskt du kan, eller noe annet? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvis noen av dere hadde klart å stjele 4 kredittkort + 12 andre kort og ett førerkort, hva ville dere gjort med de? Ville dere skrytet om det eller bare kjøpt så mye du kan så raskt du kan, eller noe annet? Tømt kontoer så fort som mulig, så kastet kortene og aldri tenkt på eller pratet om det igjen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Du må vel ha en viss anelse om hva slags kort det var? Coop-kort? Trumf-kort? Bonusprogram hos hotell/flyselskaper? Båtførerbevis? Europeisk Helsetrygdekort? Studentbevis? Skolebevis? Adgangskort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå