Kongemann Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg bestilte i forrige uke Galaxy S II fra Telenors nettbutikk med Komplett M abonnement, i forhåpning om at de fikk den inn på lager 15.06 (ubekreftet) som det da stod på sidene deres. I dag har de endret datoen til 07.07 (fortsatt ubekreftet). Er det noen som har erfaring med leveringstidene til Telenor? Vil jeg være med i en tidligere leveranse enn den som nå står oppført? Det virker jo veldig lenge å vente til midten av juli, men grunnet FriFamilie er Telenor-abonnement et must. Jeg har fortsatt mulighet til å heve kjøpet, men føler det er lite vits dersom Telenor plutselig kan bestemme seg for å sende meg et eksemplar. Takker for svar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Telefonen du har bestilt er det venteliste på mange steder og partiene som kommer inn til Norge er ikke store nok til å dekke dette. Derfor er det uvisst om du vil få en telefon i posten om få dager eller om det tar flere uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå