hwknut Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 en venn av meg har nedlastet noen spill til snes til pc'n. så lurer han på hva han må bruke får å spille dem? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Han må laste ned en "eumlator", det er bare å søke på google etter Snes Emulator når han søker etter det han trenger for å spille Snes's spilla og Nes eumaltor for å få det han trenger for å spille Nes spilla :wink: Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Emulator skal det være, tror jeg da... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Min favoritt-SNES-emulator er ZSNES, gratis, open source og nedlastbar på http://sourceforge.net/projects/zsnes/ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Dette her er fy-fy. Rooms er ulovlig... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Sikker på det?!?!? Er ikke jeg.. Der vell, om ikke annet, lov å laste ned til privat bruk om du eier spillet på NES/SNES!! Mener bestemt det... Ikke er jeg sikker på at det er ulovelig i det hele tatt heller.. Mener en av MOderatorene her nevte det ang noen Amiga spill.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 synes Project64 er kult jeg. Emulatoren til nintendo64 Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nintendo NES rom er jo iallefall frigitt av nintendo, så det kan da ikke være fyfyff Lenke til kommentar
do'h Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 det er bare ett spill jeg vil ha til emulator: det er Rock'n roll Rasing men jeg finner ikke et sted å laste ned spillet, har noen en link til det Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Selv foretrekker jeg snes9x, liker ikke helt zsnes sin gui, eller hva det heter Når det gjelder rom/iso så er de fortsatt ulovlig så lenge du ikke har orginalen. Dette burde jo egentlig være kjent for de fleste ville jeg tro :o Som en del kanskje har merket har det jo kommet en del gamle classics til game boy advance. Så er ikke umulig å få spilla de gode gamle spilla uten å måtte bryte med no lover For de med interesse for emulatorer er www.ngemu.com en bra plass for å få vite mer. Og før jeg blir banna vil jeg påpeke at denne siden inneholder 0 roms, siden de holder seg kun til selve emulatorene :wink: Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 det er bare ett spill jeg vil ha til emulator: det er Rock'n roll Rasing men jeg finner ikke et sted å laste ned spillet, har noen en link til det Det er ute til GBA nå. Så kjøp deg en GBA å kjøp spillet. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Tror ikke det var så smart å poste den url,n.... Og det "slett spilla innen 24 timer" er bare bullshit. Neh, som med en del andre emulator threads er det bare å vente på at en admin lukker denne. Tro om det er mulig å prate om emu osv. uten å trekke inn ulovligheter Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 JEg har en hel masse emulator roms. Bare du søker i google konsolen så er det ikke så vanskelig og finne en link der du kan laste ned snes spill Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Dette her er fy-fy. Rooms er ulovlig... Nei det er ikke ulovelig !! SNES OG NES amiga sega osv er LOVELIG!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nei, de er jo ikke frigitt av Nintendo, så de er ikke lovlige hvis du ikke selv eier de. Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 :!: det er fult lovlig med roms vist du eier orginalspillene, vist du ikke eier :!: orginalspillene må du slette dem i løpet av 24 timer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 :!: det er fult lovlig med roms vist du eier orginalspillene, vist du ikke eier :!: orginalspillene må du slette dem i løpet av 24 timer Man har IKKE lov å ha romene der de 24 timene heller, det er bare noe crap de folka har funnet på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå