f0und Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hey! Tenker jeg skal kjøpe 3x 120hz skjermer satt opp i Eyefinity. Trenger tips på skjermer som jeg kan kjøpe, vil ha skjermer med: 120hz, Full-HD Lav responstid Jeg har Samsung Syncmaster 2233RZ atm og vil helst ha noe med støtte for Full-HD. Grunnen til at jeg velger 120hz er fordi den mye smoothere følelsen man får i spill. Jeg har sett på 3D, men dette er bare til nVidia. Er det verdt å heller kjøpe et bra nVidia kort + nVidia 3D Vision for å kjøre 3D enn å kjøpe ett til 5870 kort slik at jeg kjører 5870 i Crossfire? Dere som har testet dette med 3D, ville det vært verdt pengene med tanke på at jeg får dårligere ytelse i spill enn hva jeg ville med to 5870 kort og pengene det koster selvfølgelig.' Spiller blant annet Counter Strike: Source og bruker 800x600 resolution fordi jeg spiller best med det der. Vil ikke at det skal bli kornete når jeg spille med denne resolutionen og lurer på om man må ha 16:10 for at det ikke skal bli kornete (slik jeg har nå)? Hadde opprinnelig planer om å ikke bruke mer enn 10k, men visst jeg går for 3D vil jeg strekke meg til rundt 15k. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vil du ha 3D så er det mulig å få til hos ATi også. Men, hos NV må du enten ha 2 kort eller nøye deg med 1-2 skjermer maks. Personlig vil jeg si Eyefinity eller 3 skjermer er verdt mer enn 3D. I tilegg får du en svært god skrivebordsmaskin når du ikke spiller med 3 skjermer som er ett supert pluss. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bare husk at HDMI og DVI kabler har en kunstig begrensing på 60 Hz... Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hey! Tenker jeg skal kjøpe 3x 120hz skjermer satt opp i Eyefinity. Trenger tips på skjermer som jeg kan kjøpe, vil ha skjermer med: 120hz, Full-HD Lav responstid Jeg har Samsung Syncmaster 2233RZ atm og vil helst ha noe med støtte for Full-HD. Grunnen til at jeg velger 120hz er fordi den mye smoothere følelsen man får i spill. Jeg har sett på 3D, men dette er bare til nVidia. Er det verdt å heller kjøpe et bra nVidia kort + nVidia 3D Vision for å kjøre 3D enn å kjøpe ett til 5870 kort slik at jeg kjører 5870 i Crossfire? Dere som har testet dette med 3D, ville det vært verdt pengene med tanke på at jeg får dårligere ytelse i spill enn hva jeg ville med to 5870 kort og pengene det koster selvfølgelig.' Spiller blant annet Counter Strike: Source og bruker 800x600 resolution fordi jeg spiller best med det der. Vil ikke at det skal bli kornete når jeg spille med denne resolutionen og lurer på om man må ha 16:10 for at det ikke skal bli kornete (slik jeg har nå)? Hadde opprinnelig planer om å ikke bruke mer enn 10k, men visst jeg går for 3D vil jeg strekke meg til rundt 15k. Svar: Denne skjermen er et bra valg for ditt ønske. Sitter på den selv, samt at jeg tidligere har brukt 2233RZ. Eneste grunnen til at jeg byttet til Acer sin var (samme som deg) 1080p oppløsningen. Lenke til kommentar
f0und Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Takker for svar! Siden jeg skal kjøpe et til 5870 kort har jeg nok DVI tilkoblinger (4 tilsammen) og man får jo med dual-link DVI når man kjøper skjermene i kortene. Nå står det mellom den skjermen som KimmiK postet og LG W2363D Lenke til kommentar
f0und Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Vil du ha 3D så er det mulig å få til hos ATi også. Men, hos NV må du enten ha 2 kort eller nøye deg med 1-2 skjermer maks. Personlig vil jeg si Eyefinity eller 3 skjermer er verdt mer enn 3D. I tilegg får du en svært god skrivebordsmaskin når du ikke spiller med 3 skjermer som er ett supert pluss. Hva heter 3D løsningen til ATI?? Er det samme konsept som NV sitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå