Karina Hulesangerhule Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hei! Jeg har begynt å bruke mobilen min som musikkspiller nå, ettersom iPoden min er helt kaputt og jeg ikke har tid til å dra og fikse det. Jeg hadde 500-og noe mb ledig på minnekortet til mobilen og jeg fikk lagt inn et par sanger. 30 kanskje. Noe rundt der. Da ble det 3,2 mb ledig og jeg hadde ikke plass til flere sanger. Nå er jeg blitt litt lei av alle sangene og skulle legge inn noen nye. Jeg slettet alle sangene som var der, men det står fortsatt at det kun er 3,2 mb ledig. Jeg får ikke lagt til noen nye sanger. Kan noen hjelpe meg? Må jeg resette minnekortet eller noe, som med minnebrikker? Hva skal jeg gjøre? Tusen takk EDIT: har sony ericsson xperia x10 mini pro Endret 17. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Ingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Koble telefonen til en pc og bruk explorer/min datamaskin til å sjekke hva som egentlig ligger på minnekortet. Kanskje noe kan slettes? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Er jo nettopp det jeg har gjort, da. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 ta evt backup av det du vil ta vare på og formater minnekortet. hvis du bruker w7 kan du bare høyreklikke det fra min datamaskin og velge formater =) 1 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Kjøp et større minnekort..koster ikke mye:) Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) ta evt backup av det du vil ta vare på og formater minnekortet. hvis du bruker w7 kan du bare høyreklikke det fra min datamaskin og velge formater =) Tusen takk! Det funket! Kjøp et større minnekort..koster ikke mye:) Les førsteposten. Endret 18. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 cosm0 mente sikkert at et minnekort på 16Gb koster rundt en tohundrelapp og da får du plass til en hel haug og slipper å slette sanger, litt enklere til neste gang du går lei eller bytter telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå