Vato Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei. For et par dager siden ble mailen min angrepet av virus. Siden den gang har jeg skifta passord og i henhold til loggen så har ikke noen vært innom mailen (bortsett fra meg). Likevel blir diverse mail som jeg har sletta. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Har du sjekket om det er blitt lagt filter på noen av mailene? Man kan sette opp at mailer skal merke, flyttes eller lsettes basert på feks innhold eller avsender osv. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Bruker du Outlook med POP eller lignende? Lenke til kommentar
Vato Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Bruker du Outlook med POP eller lignende? Bruker gmail. Hvordan kan man sjekke det med filter og eventuelt slette det? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ved å google "gmail" og "filter" og følge instruksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå