Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hverandre, men ingen følelser

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp i en situasjon som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre.

Spiste middag med en jente her om dagen, hos meg. Etter middagen så begynte vi å "slåss" og jeg endte i en posisjon der jeg skulle til å kysse henne, men jeg så at noe ikke var som det skulleog at hun ikke var helt komfortabel. Jeg måtte jo da spørre henne hva det var. Hun sa at dette kanskje betydde mer for meg enn det det gjorde for henne. Jeg svarte med at jeg ikke kysset henne fordi det ville ødelegge mye. Samtidig så fortalte hun meg at hun likte meg veldig godt, bedre enn andre gutter, men at hun ville være fri og singel, og ikke hadde noen dypere følelser for meg nå.

Hun sa videre at vi antakeligvis kommer til i sommer til se lite til hverandre og til høsten ville komme inn i nye miljøer, og det ville på mange måter være dumt om man bandt seg nå. Jeg sa meg enig dette, fordi jeg egentlig også ønsker å opprettholde min sivile status som fri og singel. Det hele endte egentlig i ingenting, da ingen av oss viste helt hva vi skulle gjøre videre.

Så lurer litt på hva jeg burde gjøre. Har en sjans eller bør jeg la være og drite i henne? Forslag, tips og råd tas imot med glede :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samtidig så fortalte hun meg at hun likte meg veldig godt, bedre enn andre gutter, men at hun ville være fri og singel, og ikke hadde noen dypere følelser for meg nå.

fordi jeg egentlig også ønsker å opprettholde min sivile status som fri og singel. Det hele endte egentlig i ingenting, da ingen av oss viste helt hva vi skulle gjøre videre.

Begge dere to sier selv at dere har lyst å være single. Så hva er problemet?

Så lurer litt på hva jeg burde gjøre. Har en sjans eller bør jeg la være og drite i henne? Forslag, tips og råd tas imot med glede :)

Du skriver i emnetittelen .... men ingen følelser.

Case closed, forbli venner og ha en fin sommer som venner.

Endret av -Léon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...