Hoppetau123 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Trenger hjelp i en situasjon som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Spiste middag med en jente her om dagen, hos meg. Etter middagen så begynte vi å "slåss" og jeg endte i en posisjon der jeg skulle til å kysse henne, men jeg så at noe ikke var som det skulleog at hun ikke var helt komfortabel. Jeg måtte jo da spørre henne hva det var. Hun sa at dette kanskje betydde mer for meg enn det det gjorde for henne. Jeg svarte med at jeg ikke kysset henne fordi det ville ødelegge mye. Samtidig så fortalte hun meg at hun likte meg veldig godt, bedre enn andre gutter, men at hun ville være fri og singel, og ikke hadde noen dypere følelser for meg nå. Hun sa videre at vi antakeligvis kommer til i sommer til se lite til hverandre og til høsten ville komme inn i nye miljøer, og det ville på mange måter være dumt om man bandt seg nå. Jeg sa meg enig dette, fordi jeg egentlig også ønsker å opprettholde min sivile status som fri og singel. Det hele endte egentlig i ingenting, da ingen av oss viste helt hva vi skulle gjøre videre. Så lurer litt på hva jeg burde gjøre. Har en sjans eller bør jeg la være og drite i henne? Forslag, tips og råd tas imot med glede 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hva med å bare være venner? Dere kan jo være sammen/ spise / sloss? / osv uansett. Det haster jo ikke. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For meg høres det ut som en mulighet for "friends with benefits". 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hun høres.. forvirret ut. Høres ut som om hun har veldig god selvtillit i hvert fall! Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kombiner slåssing med sex. Lenke til kommentar
Hoppetau123 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hun høres.. forvirret ut. Høres ut som om hun har veldig god selvtillit i hvert fall! Hva tenker du på da? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hva tenker du på da? At hun tror at du legger mer i det enn det du faktisk gjør. Føler du at det er tilfellet? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Samtidig så fortalte hun meg at hun likte meg veldig godt, bedre enn andre gutter, men at hun ville være fri og singel, og ikke hadde noen dypere følelser for meg nå. fordi jeg egentlig også ønsker å opprettholde min sivile status som fri og singel. Det hele endte egentlig i ingenting, da ingen av oss viste helt hva vi skulle gjøre videre. Begge dere to sier selv at dere har lyst å være single. Så hva er problemet? Så lurer litt på hva jeg burde gjøre. Har en sjans eller bør jeg la være og drite i henne? Forslag, tips og råd tas imot med glede Du skriver i emnetittelen .... men ingen følelser. Case closed, forbli venner og ha en fin sommer som venner. Endret 18. juni 2011 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå