dsafd Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Hei.. Lasta nettop ned; speedfan, for å sjekke tempen på: cpu og hd.. CPUen ligger mellom 65-70 ved normalt bruk Harddisken ligger mellom 55-60 grader ved normalt bruk. Og da lurer jeg på om dette kanskje er for varm for en bærbar pc? Trodde viss pcn ble for varm så ville den skru seg av, av seg selv.. Men kan jeg fortsette og ligge på denne tempen? Eller må jeg fikse dette snarest? Hva er egentlig anbefalt?.. Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Det eneste du kan gjøre er å bytte til SSD / blåse rent i kjølerene og ha pcen på et godt underlag / ikke i sola eller i seng. Er en egen artikkel om dette på forsiden her. / hw.no Før den skrur seg av kan det hende den klokker seg selv ned og da taper du ytelse. Endret 17. juni 2011 av War Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Det eneste du kan gjøre er å bytte til SSD / blåse rent i kjølerene og ha pcen på et godt underlag / ikke i sola eller i seng sofa. Er en egen artikkel om dette på forsiden her. / hw.no Før den skrur seg av kan det hende den klokker seg selv ned og da taper du ytelse. okok.. så det er forvamt? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er litt over normalt til normalt bruk, som f.eks surfe på internett. Gjør som War sier. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Faktisk mer bekymret for harddisk enn cpu her.... harddisker tåler mindre. I tillegg til å rense innvendig for støv, så er kanskje denne laptopen en kandidat for å hjelpes med en kjøleplate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå