Nani95 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei! Skal fly til Florida snart, også videre på cruise med Allure of the Seas. I den anledning lurte jeg på om det er noen her inne på forumet som har vært på en lignende ferie, og kan si hva vi kommer til å trenge? Jeg vet at vi kommer til å trenge ESTA for å komme inn i USA, men hva mer trenger vi? Tusen takk! Lenke til kommentar
William_S Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei! Skal fly til Florida snart, også videre på cruise med Allure of the Seas. I den anledning lurte jeg på om det er noen her inne på forumet som har vært på en lignende ferie, og kan si hva vi kommer til å trenge? Jeg vet at vi kommer til å trenge ESTA for å komme inn i USA, men hva mer trenger vi? Tusen takk! Du trenger å legge inn adresse på hvor du skal bo første natta på flyselskapets hjemmeside. Ellers er det ikke noe mer du trenger. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Et tips når du skal på cruise er å sjekke på mitt cruise, eller hva det heter på rccl sine hjemmesider. Der kan du booke alt fra show til drikke. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Var sjølv på cruise i karibien i februar med Norwegian Epic. Trenger ikkje noke meir spesielt enn du bruker å ha med på andre turer. Det viktigaste har du fått med (ESTA). Men kan nok vere greit å ha med litt fine kleder. RCCL er vel litt meir strikte på kleskode under middag enn NCL, som operer med freestyle crusing. Ellers er det bere å glede deg, cruise i karibien er veldig kjekt. Vil nok få oppleve mykje om dere har tenkt dere i land dei dagane båten besøker forskjellige øyer. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Takk for svar, alle sammen! Da er vi klare for cruise og gleder oss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå