Gå til innhold

Noen som har vært på cruise i Karibien?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal fly til Florida snart, også videre på cruise med Allure of the Seas. I den anledning lurte jeg på om det er noen her inne på forumet som har vært på en lignende ferie, og kan si hva vi kommer til å trenge?

Jeg vet at vi kommer til å trenge ESTA for å komme inn i USA, men hva mer trenger vi?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Skal fly til Florida snart, også videre på cruise med Allure of the Seas. I den anledning lurte jeg på om det er noen her inne på forumet som har vært på en lignende ferie, og kan si hva vi kommer til å trenge?

Jeg vet at vi kommer til å trenge ESTA for å komme inn i USA, men hva mer trenger vi?

Tusen takk!

Du trenger å legge inn adresse på hvor du skal bo første natta på flyselskapets hjemmeside. Ellers er det ikke noe mer du trenger.

Lenke til kommentar

Var sjølv på cruise i karibien i februar med Norwegian Epic. Trenger ikkje noke meir spesielt enn du bruker å ha med på andre turer. Det viktigaste har du fått med (ESTA).

Men kan nok vere greit å ha med litt fine kleder. RCCL er vel litt meir strikte på kleskode under middag enn NCL, som operer med freestyle crusing.

Ellers er det bere å glede deg, cruise i karibien er veldig kjekt. Vil nok få oppleve mykje om dere har tenkt dere i land dei dagane båten besøker forskjellige øyer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...