Jimmarn Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, har som i tittelen tilsier fått RROD på xboxen, ringte de og fikk tilsendt etiketter til å lime på eske, den eneste gode esken jeg har som konsollen ligger trygt i er PS3 esken min. Den er blitt pakket inn godt i sånn mykplast og lagt i de eskeholderne som ps3 var i, passer perfekt og føles ekstremt safe. Men dere tror ikke det er noe stress å sende den i PS3 esken? Det hele kan virke litt ironisk på en måte Det burde ikke være noe problem? Noen her som har gjort dette selv? Snakket akkurat med UPS og de kommer å henter konsollen på mandag. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hehe, vil tro reperatørene tar det med et smil Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Om de ser at du har en PS3 eske, så ignorerer de konsollen du har sendt inn. Mulig de sender tilbake en 1. generasjons defekt xbox Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hehe, vil tro reperatørene tar det med et smil Hehe, ja det vil jeg også tro Haha byxxi, om det er saken skal jeg helt klart si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå