mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) finner den ikke, har bare en hvit en , men den har bare 4 hull :/ har jeg feil psu til pcn? Endret 20. juni 2011 av mwinge Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Det kan virke sånn ja. Er ikke så mange PSU'er med så lite effekt som har den pluggen. Det du kan gjøre er å finne en adapter slik at du kan bruke molex plugger. Endret 20. juni 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 men den forrige psu jeg brukte var det ikke noe ledning der, dette er forvirrende:/ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Du kan prøve å ta ut skjermkortet og starte pc'en for å se om det forsatt piper. Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 ok, skal jeg bare ta den ut? må jeg gjør noe spesiellt for å ta den ut? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er vanlighvis en skrue i enden av skjermkortet som er borti kabinettet. Det bruker også å være en liten plastklips der skjermkortet er festet til hovedkortet. Skruen sitter mest sansynelig der jeg har ringet inn i gult, og klipsen på hovedkortet treffer skjermkortet der jeg har ringet inn i hvitt. Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 ja får vell prøve det, ser sykt vanskelig ut:( Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 det begynte ikke å pipe:) hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Det tyder på at det er mangelenen på strøm til skjermkortet som skaper problemene. Det du må gjøre da er å enten skaffe en strømforskyning som har pluggen du trenger eller et adapter som jeg la ut et bilde av lengere oppe på siden. Edit: Denne skal funke fint. Endret 20. juni 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 rart et du funket uten den før:) kanskje jeg kan sette den i igjen og kanskje den funker da? ellers så skaffer jeg en adapter, hvor får jeg kjøpt det da? egentlig så er pcn så gammel at kanskje det er på tide med en ny en, du som har peiling på pc, vet du om en helt grei gaming pc til en billig penge tusen takk, du har vært til stor hjelp:D Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Linket til et adapter i posten min over. Om pc'en enda funker, og den oppfyller alle krav du har til ytelse så er det ikke vits å oppgradere enda. Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 så hvis jeg kjøper den ledningen så funker det? (kan jeg kjøpe den i butikken?) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skal ikke si det med sikkerhet, men alt tilsier at den kabelen skal fikse problemene. Vet ikke om du finner den i noen fysiske butikk, men du kan jo lete. Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 ok, får vell kjøpe den da, koster den 60 kr bare, siden det står Ved finansiering kommer det i tillegg kr 45 i termingebyr og kr 295 i etableringsgebyr pr kunde. Kredittkjøpspris: kr 901. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Koster 60kroner pluss frakt. Ikke kjøpt den på kreditt. Dette er veldig(!) bortkastet. Om det er noe annet du trenger så er det lurt å handle det nå pga prisen på frakt. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 En sån adapter pleier som regel å følge med skjermkortet. Å som regel har en kompis eller noe sånt en sån adatper liggende Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 ok, tusen takk for all hjelp, kanskje jeg kjøper et nytt skjermkort siden tar ikke sjangsen på om kanskje det ble ødelagt i gnisten er det en helt greit skjermkort som man får til 500-1000 kr veit der litt lite penger, men skal bare ha en erstatning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå