Sippe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei! Satt nettopp å spillte, men så plutselig fryste datamaskinen seg helt, og jeg tok en restart. Men når jeg restartet datan, så stoppet den opp ved windows logoen (før du kan logge inn). Når den låste seg, så skrudde også lyset seg av på tastaturet og musen, men dette skrudde seg på hvist jeg prøvde å bruke de. Jeg prøvde også starte windows med sikkerhetsinnstillinger eller hva det nå heter, og da låste den seg også. Prøvde nå nettopp å installere windows på nytt, men da ble skjermen bare svart etter "laster inn windows filer". (prøvde dette med begge harddiskene for å se om det kunne være disse som det var noe feil med). Er det kanskje hovedkortet som har tatt kvelden da? Skal se litt mere på dette når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Fikk feilsøkt litt i dag, prøvde først å se om det var noe galt med en av harddiskene, men det var ikke disse som var problemet. Jeg prøvde så å ta ut RAM brikkene for å teste dem seperat, og det ser ut som den ene RAM brikken var defekt! Tenkte bare å si det hvist det er noen andre som har samme problem og søker det opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå