Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Megaforvirret, klarer ikke bestemme meg.

Anbefalte innlegg

Følelses livet mitt er et totalt rot. Jeg aner ikke hva jeg vil. Nå mener jeg ikke dere kan finne løsningen men jeg må bare ventilere litt, og kanskje høre hva dere tror!

Jeg har skrevet mange tråder om fyren jeg holdt på med i over 1 år og 5 mnd (beklager hvis det har blitt litt mye). Og nå tar jeg ham opp igjen. Vi avsluttet greien for ca akkurat én måned siden. Jeg var lei meg men ikke i veldig stor grad, det måtte gjøres! Jeg savner han likevel veldig mye og tenker på ham ofte. Det var stille i ca én uke etter det var over, så begynte han å snakke til meg igjen. Det virker som han prøver å dra meg litt inn igjen for å ha meg der han hadde meg og jeg prøver å la vær å gå for trikset.

Nå er det sånn at jeg har møtt en annen. Vi begynte å snakke sammen på nett først, og møttes for første gang forrige lørdag. Han er absolutt kjekk og en veldig gentleman (sier fine ting, kysser masse på meg, koser osv.) Vi har nå hengt med hverandre tre ganger etter lørdag. Men jeg klarer ikke helt å finne den riktige følelsen.

Vi har snakket en del sammen via sms o.l, men jeg får aldri noe særlig sommerfugler når jeg får dem. Og blir ikke nervøs og glad når han er på vei til meg. Men når han faktisk er med meg så koser jeg meg, og syns det er fint.

Jeg skjønner ikke meg selv, og en stooor del av meg har lyst å bare være singel en stund, men så har jeg og lyst å gi han her en sjans. For kanskje jeg faller for han veldig snart når vi har vært med hverandre mer. Og at det hadde vært en feiltagelse å la han gå. Og så kommer han andre fyren inn i bildet, og jeg tenker at det kanskje er han som er stopperen for følelsene mine, og at jeg rett og slett bare må over han først for å falle for han andre.

Eller burde jeg bare innse at jeg ikke faller for han nye? eller er det for tidlig å si?

Skal på Hove om en uke, og han skal være der. Vi har avtalt å sove i telt sammen og sånn, og det får jeg en smule hetta av. Men føler det kanskje er for tidlig å dytte ham vekk.

What to do:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde egentlig bare drite i dem begge. Kos deg med han nye, men ikke innled ett ''rebound''-forhold hvor du bruker han som ett røykeplaster for å slutte å røyke.

Gi deg selv tid, det vil alltid finnes noen der ute som vil vise interesse, og syns du det er ærlig gjort av deg å villede denne nye karen når du tydeligvis ikke har kommet over han gamle??

Lenke til kommentar

Du burde egentlig bare drite i dem begge. Kos deg med han nye, men ikke innled ett ''rebound''-forhold hvor du bruker han som ett røykeplaster for å slutte å røyke.

Gi deg selv tid, det vil alltid finnes noen der ute som vil vise interesse, og syns du det er ærlig gjort av deg å villede denne nye karen når du tydeligvis ikke har kommet over han gamle??

Magefølelsen sier at det er litt feil dette her. Men hodet mitt og vennene mine (hehe) sier at jeg burde satse, fordi han er en så kjekk, snill og normal gutt (har en tendens til å falle for de litt utradisjonelle typene).

Og nei, det er absolutt ikke ærlig mtp at jeg ikke er over han andre. Men jeg tror at jeg aldri kommer til å komme meg over han andre om ikke jeg finner en annen som kan overdøve det jeg føler for ham nå.

såe ja.. masse rot

Lenke til kommentar

Magefølelsen sier at det er litt feil dette her. Men hodet mitt og vennene mine (hehe) sier at jeg burde satse, fordi han er en så kjekk, snill og normal gutt (har en tendens til å falle for de litt utradisjonelle typene).

Og nei, det er absolutt ikke ærlig mtp at jeg ikke er over han andre. Men jeg tror at jeg aldri kommer til å komme meg over han andre om ikke jeg finner en annen som kan overdøve det jeg føler for ham nå.

såe ja.. masse rot

Selvfølgelig blir det rotete når du innleder ett forhold og du åpenlyst ikke er helt ferdig med ett annet. Han er kjekk og sånt ja, men det er jo så mange andre som er akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Hva med å fortelle akkurat dette til han nye? Dere kan jo bare fortsette å ha kontakt og være venner? Eller rote litt sammen og sånt også, hvis du føler deg komfortabel med å gjøre det. Til du og han finner ut om dere kan bli et par. Bare du er oppriktig og ærlig mot han da, og ikke gir falske forhåpninger. Men vet du hvor interessert han er da?

Å gå inn i et forhold eller noe med noen pga å komme over noen andre, tror jeg ikke er et godt utgangspunkt for å få noe varig. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, eller han, eller evt hvor seriøse og dype forhold du er ute etter. Ofte er det jo forskjellige mennesketyper som liker best å være i et forhold. Personlig mener jeg bedre alene, enn å være sammen med noen for å være sammen med noen. Eller pga status, at man er ensom, føler seg dårlig med seg selv osv.

For å bli mer sikre på følelsene dine, kan det kanskje være greit å ta det litt cool foreløpig og komme over han du har holdt på med tidligere. Måten for å gjøre det, er nok ikke å begynne med noen andre, ene og alene pga det. Det må vel gå an å vedlikeholde kontakten med han nye fordiom, vel? I stedet for å utelukke han nye helt liksom, tenker jeg? :)

Lenke til kommentar

Du har helt rett Chili89..

Jeg er ikke sånn som MÅ være i et forhold, og jeg har godt av å kjenne på "helt 100% singel tilværelsen" før jeg hopper inn i noe nytt.

Jeg snakket med han så og si nettopp, og sa akkurat det jeg følte. Han ble skuffet, for han likte meg visst veldig godt og sa at han forelsket seg sjeldent, men ved meg var det noe spesielt noe.

Fikk vondt inni meg, men føler jeg har gjort det riktige.

Vi kommer til å holde kontakten og henge en gang i blant, men som venner, og så tar vi det derfra.

Takk for svar;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...