RoaRawR Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 musik er eit produkt og ikkje kultur for det meste nå lengre desvere Lenke til kommentar
citation Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Frihet.!De vil ta ifra oss friheten.Men samtidig så blir vi foret med PoP stuff igjennom media,men vi kan vel ikkje nynne på en såkalt landeplage da lenger heller..det kan jo hende noen hører deg. rofl Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg blir nok en gang minnet på at mitt innreiseforbud ikke egentlig har så mye å si.... De er jo klin kokkos hele gjengen og det er best å holde seg langt vekk... Ja, for dette er jo noe ALLE amerikanere støtter... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, for dette er jo noe ALLE amerikanere støtter... Åpenbart.. det er jo demokrati Lenke til kommentar
Mr_incognito Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 jævla tullinger, haha Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Dette er vel neppe kontroversielt og følger allerede direkte av den norske åndsverksloven § 2 annet ledd bokstav c. Strafferammen for dette i Norge er maksimalt 3 år. Mener du at det er ulovlig å framføre coverlåter offentlig i norge? (uten å innente tillatelse)? AtW Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Artikkelforfatter: Artisten er Vengaboys og ikke The outthere brothers. Begge har en sang som heter boom boom boom. I stede for å legge frem en duste lovforslag som dete, så burde de heller bruke tid på å kvalitetssikkre youtube, så man slipper tonedøve folk som synger sanger på cam. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Artikkelforfatter: Artisten er Vengaboys og ikke The outthere brothers. Begge har en sang som heter boom boom boom. I stede for å legge frem en duste lovforslag som dete, så burde de heller bruke tid på å kvalitetssikkre youtube, så man slipper tonedøve folk som synger sanger på cam. Ja, istedet for å gjøre noe dustete bør vi gjøre noe annet som også er dustete? AtW 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nei, Vegaboys var det som først ble skrevet men som så ble korrigert til The Outher Brothers. Vengaboys sin sang med samme navn er vel noe lignende Boom boom boom boom, I want you in my room. To spend the night together, bla bla bla bla forever. Boom boom etc etc. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Så vis en liten unge synge en sang han/hun like, og f. eks. faren laste det opp på YT, kan ungen og faren vente seg 5års fengsel ? Dæven jeg hate amerika. Lenke til kommentar
ChrisLithen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Problem USA? Haha. Gjør de det som kommer de til å drepe en stor del av youtube, og flesteparten av brukerne kommer til å flykte til andre sider. Lenke til kommentar
BONKER Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Bryr mæ mitt i ræva ka USA mein. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Bryr mæ mitt i ræva ka USA mein. Smart. Men på den andre siden så får dette konsekvenser for alle som synnes det var underholdende å se på slike videor på nettet som nå forsvinner og ikke minst det legger ann litt veien videre for hvordan Europeiske land burde gjøre det også. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ingenting om "gotta get down on friday"... det er jo et samfunnsproblem som må tuktes. 1 Lenke til kommentar
Joels Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 It's the American way! Lykke på reisen... Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg er glad at Norge fortsatt er et fritt land, (enn så lenge)... Men dette er tullete, 5 ÅRS fengself for coverlåter?? hva med artister som "Vitamin String Quartet" url: http://open.spotify.com/artist/6MERXsiRbur2oJZFgYRDKz , som driver med å framføre coverlåter. Og skal ethvert 'high school'-band gis 5 år fengself for å covre låter på fester?? jeg blir litt redd når amerikanske politikkere lage lover uten å se konsekvensene. -frank Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 The land of the hangmans treee, and the home of the Grave. Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 så viss jeg er glad en dag og synger en sang midt på gaten, kan jeg komme i fengsel då?!? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jepp de er krampetrekkninger der borte. Om noen sprenger MPAA og RIAA til helvete så tror jeg nok at det skal feires her. De feiret bin Laden's død og da er det rett og rimelig at vi feirer døden til en enda større og verre terrorist! Uansett, jeg vet hva jeg skal si når US Customs spør meg hvor lenge jeg har tenkt å oppholde meg i USA: "Bare så lenge jeg absolutt må, ikke ett sekund lengere." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg