TSP Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei! Serverne som Diskusjon.no (og resten av Tek.no-nettverket befinner seg på) vil natt til lørdag bli fysisk flyttet. Dette fører til nedetid for blant annet oss i tidsrommet midnatt til kl 07:00, lørdag morgen. Vi kommer dessverre ikke (til noens mulige skuffelse) til å sende begivenheten minutt for minutt på TV eller nett. Du kan derimot som alltid følge stemningen blant de nattevåkne på #diskusjon.no @ efnet, irc. For å sikre at alle deres fantastiske bidrag blir bevart for ettertiden (les: hvis noe går galt), setter vi igang backup klokken 22:00 ikveld. Denne prosessen kommer til å surre og gå de to timene i forkant, du kan derfor oppleve forumet som tidvis tregere i denne perioden. Flyttingen vil påvirke alle tjenester levert Mediehuset Tek, med unntak av InsideTelecom, Digit.no, Innlegg.no og Gamer.no. Vi ønsker de som skal gjennomføre flyttingen lykke til! Vi vil helt til slutt påpeke at tiden serverflyttingen tar, er det samme antallet timer et menneske har behov for å sove hver natt. 2 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Lørdag 17 Juni... Ville enten endret det til "fredag 17. Juni" eller "Lørdag 18. Juni". Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nøyaktig samtidig som nettbanken til DNBNor... Noe dere vil annonsere? Overgang til BankiD? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Lørdag 17 Juni... Ville enten endret det til "fredag 17. Juni" eller "Lørdag 18. Juni". Det er gjort, takk for den! Nøyaktig samtidig som nettbanken til DNBNor... Noe dere vil annonsere? Overgang til BankiD? Er DNBNor som gjør overgang til Diskusjon ID ;P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Dette er helt uakseptabelt! Jeg hadde planlagt å komme hjem, rimelig dritings, og fylleposte som bare det - dette er en skandale! Lykke til folkens, det er alltid moro å flytte på serverparken - håper det går smertefritt, men husk, det er deres skyld at jeg kommer til å fortsette alkoholinntaket, siden jeg blir forhindret fra fylleposting. God helg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nøyaktig samtidig som nettbanken til DNBNor... Noe dere vil annonsere? Overgang til BankiD? Er DNBNor som gjør overgang til Diskusjon ID ;P Rimelig sikker på at det ville vært en oppgradering. Java applets my ass! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ah, fornøyd! Ingen forum = mulighet til å få orden på døgnrytmen min som har blitt ødelagt av visse folk de siste månedene. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor flyttes serverne fysisk? Ny leverandør? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Hvorfor flyttes serverne fysisk? Ny leverandør? Det ble så varmt å ha dem under pulten — en i drift. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er helg, og jeg tenkte å chille hjemme idag med forum og digg, but no. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 forumet kommer opp igjen? Eller blir det stengt for alltid? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Ikke for alltid. Det er snakk om en natt. Det har vært nedetider flere ganger før. Endret 17. juni 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Og jeg som hadde tenkt til å sitte oppe og ødelegge døgnrytmen min i kveld før ferien min er over neste mandag Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 forumet kommer opp igjen? Eller blir det stengt for alltid? Tips: Før du kommenterer, er det lurt å lese ihvertfall første innlegg og emnetittelen i tråden man svarer på. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvor er serverne plassert for øyeblikket og hvor skal de hen? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Jeg må ærlig talt si at det er ganske unødvendig/teit/langt utpå jordet/alt negativt å gjøre dette natt til en lørdag. Dette skulle vært gjort natt til en hverdag, da færre er inne på forumet da. Men tusen takk! Mhm! All denne nedetiden i det siste har irritert meg fryktelig. Meget amatørmessig. Endret 17. juni 2011 av Hanske 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Godt poeng. Kunne vært en hverdag. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Betyr dette at vi nå kan vente oss et forum som fungerer? Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Flyttingen gikk raskere enn planlagt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå