husmann Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 I de siste dager har jeg fått mail flere ganger med endel opplysninger og startteksten er som følger : WORD-OF-MOUTH.ORG REPORT AWARENESS SYSTEM. REPORT SUBMITTED REGARDING: "riktig navn"@broadpark.no.Så står det litt om at jeg er overvåket av en anonym person og litt om Word-of-mouth.org Er den noen som vet hva dette er eller er det bare nok en tullete melding i klassen - mindre lån, større pikk, skaffe seg dame eller i det hele tatt bli mer vellykket. Glad for svar Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ville tippe at det bare er drit. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Du kan jo sjekke om du har trojanere i maskinen din som overvåker/sender ut info om deg ved å forsøke to ting: kjør Adaware og sjekk om du har noen trojanere i maskinen, og innstaller Zone-alarm, da vil du kunne sjekke om det er noen programmer som sender info ut av maskinen. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Her står det litt om hva det er: http://www.snopes.com/computer/internet/wo...wordofmouth.asp http://security.ziffdavis.com/article2/0,3...,1111983,00.asp Lenke til kommentar
husmann Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Takk for svar. Kan opplyse at jeg har siste utgave av Ad-aware, Norton virus og Zone alarm installert. Virker ikke som om det er noe de programmene ikke har oppdaget. Skal sjekke url'en Tigerdip har oppgitt. Lenke til kommentar
husmann Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Takk Tigerdip. Det var som jeg trodde. Skal nå sjekke pc'en enda engang for å se om det er noe jeg har oversett. Liker ikke slike dusteprogram som dette. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Word-of-mouth.org høres kjent ut. Tror jeg slettet en del mailer fra dem når jeg slettet spammen jeg hadde mottatt de siste månedene på start.no kontoen min. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har sett noen trojanere som hverken NAV, Spy-bot eller Ad-Aware har tatt. Sjekk derfor også med Anti-Trojan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå