mcgroven Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Activision-sjef spiller pengelens sjef. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 NOOOOOOOOOO! Denne nissen trenger absolutt ikke mer publisitet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Fy faen. Hater den mannen så intenst. Har han funnet ut at han har ødelagt nok i spillverden for en stund så nå skal han herpe filmverden også? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hva er det denne fyren har gjort siden alle hater han? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Neiss, han vil feks kutte film fra spill og selge filmen på siden og i tillegg til å rasskjøre spillserier selger Activision DLCer for 1/3 kanskje mer av spillets verdi. Er noe klin steike galt med denne gjengen. Er nok mer som jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg kommer kun til å se filmen om Kotick dør i den. Om han da dør kommer ejg til å le høyt i kinosalen. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Moneyball ja, passer bra til hr. Moneybags. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Perfekt rolle til Mr. Grådig. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 For min del heter han Cockdick... Spillbransjens største kukjævel.. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 kva han har gjrot for og irritere? har du sett activishon sin retard ide om copysperre som i the settlers? som samtidig ødela settler sjangeren? MW2 sin multiplayer er trist ect om han dør i filmen så blir dette ny meme tipper eg Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Cockdick sine uttalelser om MW serien holder lenge. Alt han vil, er å melke så mye som mulig i alle spill de gir ut. Utgiver bør holde seg til å trykke plater og selge de videre, og ikke bry seg med hva utvikler gjør. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 OT: Billy Beane er riktige navnet. Ikke Bean. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva er det denne fyren har gjort siden alle hater han? Han vil tjene penger på jobben sin. Som alle andre. Forskjellen er at han kaller en spade for en spade, mens folk fra andre selskaper kaller en spade for "gull". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå