diver981 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei, har planer om å renovere fasaden/grunnmuren som pr. idag består av leca med pusset betong/hvit maling. Mener jeg har sett at det finnes plater som ser ut som murstein som kan festes på grunnmuren. Er det noen som har erfaring med bruk av disse og vet hvor de eventuelt kan skaffes? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Dei gamle "platene" finn du ikkje, men lause tynnstein som skal limast utanpå pussa mur finnst. Nord-Stein, tlf 5166-1870, står for importen og kan nok både ordna brosjyre og fortelja kvar næraste forhandlar er. Tynnstein vert mykje nytta, og eg har aldri høyrt om problem om han, i mildare strok av landet i alle høve. Kva røynslene er er vinteren er kald og streng veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Søk etter Roxpanel. Roxpanel er absolutt god løysing, men det er ikkje kva ein vanlegvis tenkjer på med "murstein", altså teglstein. Det er naturstein, med fleire gonger høgare pris pr kvm. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Du har nok et poeng. Jeg jobber med naturstein, og tenkte derfor naturstein med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå