Gå til innhold

Brytere på chieftec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke andre brytere kan være kule å bruke da? Det er jo de små blanke vippebryterne som er kulest! Noen som har en idé til hvordan man kan få bayen med brytere til å "felles" inn når døra lukkes som seric foreslo? Eller andre idéer...

Lenke til kommentar

en måte å fikse at den felles inn, er en pinne i toppen av bayen, som stikker litt ut. Hele bayen må være fjærbelastet, så den spretter ut når døra åpnes, og pinnen (eller noe annet tøft) er der så bayen glir inn igjen. Jeg har ikke dør selv, så jeg slipper å bekymre meg over det. :smile:

En annen løsning ville bære en manuell versjon, men ikke på langtnær så tøff. Hva med å sette en elektrisk motor til å trekke bayen tilbake, og dytte den ut igjen? Du kan ha en knapp ett eller annet sted, så du bare trykker på og bayen foldes ut :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Joda. Hadde vært tøft det seric. Men det er bare det å få det til...

Den PcMods Baybusen fra Microplex passer nok fordi det er bare 4 brytere og at de er plassert mitt på. Det blir verre når man skal ha brytere for 5-6 vifter og kanskje noen til kald katode. Da blir det problemer i endene av bayen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...