Patrick123 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei. Hvilke typer personer er det du oppfatter som en "douchebag"? Selv har jeg en liten liste... - Mannfolk i 20-årene med 3mm kort hår, gullkjeder og singlet - De som kjører Honda Civic med flammelakkering, sotete ruter, spoiler på størrelse med ei gangbru og felger som er verdt halvparten av hele bilen - "Bolere" som briefer med svære muskler på treningssenter og ser nedlatende på alle andre (jmf. første punkt) - Folk som er "gangsta" og bruker klær i størrelse XXXXL - De som skryter høylytt av at de har harvet over alt med puls og pupp i helga! - De som ødelegger for oss "nice guys" - De som presser I-phonen sin opp i tryne ditt hvert sekund - Alle som stiller seg i midtgangen på bussen for å snakke med noen på 2. seterad mens det er 20+ som venter på å komme på! - ALLE SOM BRUKER DISSE RØDE, BLÅ, GRØNNE ELLER GULE BUKSENE!!!! - 16-årige gutter med Bergansjakke, svart treningsbukse fra Adidas, "bling" i øret, brunkrem og en halv boks hårvoks! Jeg er ikke en sur grinebiter, altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det var nok førstnevnte. Men som den oppfatninga av douchebag som har blitt vanligst så ser det ut som om lista mi er tilnærmet lik din. Aldersmessig så tror jeg ikke det finnes noen øvre grense dog. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Nordmenn som bruker ordet douchebag. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 sitat (RØDE, BLÅ, GRØNNE ELLER GULE BUKSENE) sitat hva mener du nå egentlig? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Han mener vel chinos. Som er ufattelig stygt i de knæsj fargene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå