Endre Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Å klokke skjermkortet er veldig enkelt. Tar du små steg oppover er det heller ikke særlig risikabelt. Anbefaler å bruke Rivatuner. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 takk for tipset.. mens jeg venter på mitt 9800 pro kort , kan jeg jo prøve meg på klokking! og mens vi er i gang... fins det noen programmer du kan klokke cpu I windows? jeg tør nemlig ikke å klokke i bios! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 CPU må du nok klokke i bios. Men der er ikke noe å være redd for. begynn med å sette multiplier ett hakk opp. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 ok overklokket med rivatunjer og rate min i 3dmarks2k3 steg med hele 8 poeng :-? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 da kan du ikke ha klokket mye opp, men så er ikke det akkurat et "high end" kort du har der heller da:P Tenkte jeg skulle kjøpe 9800pro jeg og, for jeg ser at på itbutikken.no har de hightech 9800pro til 3500krca, men jeg vurderer og kjøpe meg sapphire radoen "ultimate" edition i stede, til 4400kr. Noen som vet om Hightech er ett like "solid" merke som sapphire? OM det er noen fordeler/ulemper med de kortene? Skulle ikke tru det men, man vet aldri Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 kortet ser identisk ut som sapphire sitt, som jeg har, som igjen er identisk med ati sitt referanse kort, så det skal vel være like sikkert. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg tror alle kortene er like men det er bundelen som er forskjellig.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 ok, da blir det nok det hightech kortet (er så fin box:P) eller connected3d 9800 fra psdata hvis jeg finner ut at økonomien ikke holder:P får feste den til waterchillen etterhvert og, så blir kasnkje det bedre enn den ultimate edition kjølinga til sapphire. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg kjøpte nettopp ATI Radeon 9800Pro 128 fra PCMax for den ringe sum av 3490kr. Vil du spare enda noen kroner kan du kjøpe bulk-versjonen til 3410kr. Har du tenkt å bruke 4400kr på en ultimate edition, så kan du likegodt bruke 4490 på et 9800Pro 256mb fra PCMax. Butikken er veldig grei å handle med, jeg kjøpte som sagt nettopp kort derfra. Mottok kortet to dager etter bestilling og ingen problemer så langt. Dessuten har de den laveste prisen på Radeon-kort nå om dagen, også 9700, hvis det skulle være interessant. Går du etter bundle så er ikke dette kortene å kjøpe.. de er original ATI og kom uten så mye som et eneste spill, ikke noe. bare en driver-cd og noen kabler. men halo, man kjøper da ikke grafikkkort for å få spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå